ملت ایران همیشه در کنار جمهوری اسلامی بوده است


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818845

حجت الاسلام محمدی گفت: ملت ایران در طول این 43 سال علیرغم فشارها و تحریم های متعدد دشمن، با حضور خود در همه صحنه ها در کنار این نظام جمهوری اسلامی ایستاده و در جایی که لازم بوده از فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب حمایت کرده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت و گو با خبرنگار कاورستان وی با تبریک 12 فروردین به مناسبت سالروز تاسیس و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: حکومت اسلامی و شد از سوی افراد مختلفی مطرح شده است، اما امام راحل تاکید زیادی بر ایجاد نظام حکومتی جمهوری اسلامی داشته اند. بنابراین نه یک کلمه کمتر، نه یک کلمه بیشتر بر جمهوری اسلامی تاکید کردند.

امام جمعه طبس با بیان اینکه بیش از 98 درصد شرکت کنندگان در همه پرسی با رای موافق به تشکیل حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند، گفت: امیدواریم بتوانیم احکام اسلامی را در جامعه به خوبی اجرا کنیم، اما تلاش ها در این راستا بسیار بوده است. برای آگاهی بخشی به دولت اسلامی و جامعه و برداشتن گام های موثر در ایجاد تمدن اسلامی.

حجت الاسلام محمدی با وجود اینکه هر ساله عملاً استفتائات متفاوتی در کشور داریم، گفت: حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات، 22 بهمن، روز جهانی قدس و تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی به تمام معنا یک رفراندوم بود و ملت ایران 43 سال است که علی‌رغم فشارها و تحریم‌های متعدد دشمن، با حضور خود در همه صحنه‌ها در کنار این نظام جمهوری اسلامی ایستاده و در صورت لزوم از فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید