ملت ایران پرچمدار مکتب فاطمیه است/ لزوم شناخت اهداف رسانه های دشمن در جنگ شناختی توسط مردم و جوانان


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916692

آیت الله دری نجف آبادی شناخت رسانه های بیگانه و متخاصم و اهداف شوم آنها در جنگ علم و دانش را یکی از نیازهای امروز مردم به ویژه جوانان خواند و افزود: قطعا امپراتوری دروغ های رسانه ای دشمنان نمی تواند تاثیری بر آن داشته باشد. نهضت ملت ایران.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه و تسلیت گفت: به مناسبت این ایام گفت: ایام فاطمیه فرصت ارزشمندی برای فاطمیه زیستن و فاطمیه شدن است و فاطمیه دانشگاه رشد انسانی و تربیت فاطمی و علویان است.

وی افزود: ملت ایران پرچمدار مکتب فاطمیه است و تلاش های زیادی برای رسیدن به پرچم فاطمیه انجام داده و امروز نیز با قدرت این راه را ادامه خواهد داد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه منتظران واقعی از بهترین بندگان خدا و نظام کامل عقل و علم الهی هستند، افزود: شیعیان حضرت مهدی (عج) همواره برای ظهور امام زمان(عج) تلاش و کوشش می کنند. -عصر (عج). ) اکنون برای همه قابل مشاهده است.

وی تاکید کرد: ملت ایران که در مسیر تحقق ظهور حضرت مهدی (عج) قرار دارد باید هوشیار باشد و در آن راه بماند و اجازه ندهد توطئه های دشمنان ادامه دهنده راه باشد زیرا این جاده جاده عزت، عزت و سربلندی ملت.

امام جمعه اراک با بیان اینکه امام خمینی(ره) با شکل گیری انقلاب اسلامی، سیره و مکتب اهل بیت(ع) و ارزش های دینی را احیا کردند و مردم سالاری را به معنای واقعی کلمه تحقق بخشیدند، افزودند. دشمنان قسم خورده ملت ایران 43 سال از یک توطئه علیه ملت دریغ نکردند و تاریخ انقلاب پر از حماسه و افتخار است.

وی با اشاره به اینکه امروز تاریخ در حال تکرار است، گفت: شخصیت های مفتضح تاریخ و دشمنان اهل بیت(ع) امروز نام خود را تغییر داده اند و بنابراین باید با زمان شناسی و تاریخ نگاری عاقلانه عمل کرد و از گذشته درس گرفت. ما نباید فریب دشمنان را بخوریم و با بی احتیاطی و بی تفاوتی دشمنان را خشنود کنیم، اما امروز دست دشمنان را در حوادث ببینیم.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب بدانند ملت دوراندیش ایران زیر بار ظلم و فشار دشمنان نخواهد رفت و ملتی که فاطمیه و ظلم و توطئه های دشمنان را دارد نمی تواند. ملت را از آرمان های بلندش دور کن..

وی قدردانی از نعمت‌ها و سنت‌های الهی را یکی از مهم‌ترین درس‌های قرآن کریم خواند و افزود: برخی شیطنت‌های دشمنان نباید باعث شود که از نعمت‌های الهی غافل شویم و از این رو همگان باید متوجه نیت‌های شوم و شرمنده باشند. دشمنان “

امام جمعه اراک با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان مرکزی و خسارات فتنه گران در حوادث اخیر گفت: آتش زدن 120 دستگاه آمبولانس نشانه هدف قرار دادن امنیت و سلامت مردم است و چرا نه. عده ای در این حوادث دست دشمنان را می گیرند

وی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در حوادث اخیر گفت: نیروهای مسلح با تلاش و تلاش شبانه روزی در چند ماه اخیر حماسه آفریدند و بسیاری از تهدیدات را از کشور و ملت برطرف کردند. ایران به وجود چنین نیروهایی افتخار می کند.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: همه باید کمک کنند کشتی بزرگ انقلاب اسلامی سالم و مقتدرانه به مقصد اصلی خود برسد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران همواره پاسدار عتبات عالیات و ملت های مظلوم و آزاده خواهد بود و قدردان زحمات 44 سال گذشته است.

امام جمعه اراک با اشاره به برخی مشکلات کشور گفت: مشکلات کشور در عرصه های مختلف در سایه همت و تلاش جهادی حل می شود و امروز تسلیم ولایت، وحدت و انسجام رمز موفقیت است. ملت ایران در شرایط مختلف».

وی افزود: دشمن با نفوذ در مراکز بین المللی به دنبال تأثیرگذاری بر حرکت شتابان ملت ایران به سمت اهداف متعالی است و البته ملت نشان داده است که هوشیار توطئه های دشمنان است و اجازه اقتدار کشور را نخواهد داد. در 44 سال گذشته تضعیف شود.”

آیت الله دری نجف آبادی شناخت رسانه های بیگانه و متخاصم و اهداف شوم آنها در جنگ علم و دانش را یکی از نیازهای امروز مردم به ویژه جوانان خواند و افزود: قطعا امپراتوری دروغ های رسانه ای دشمنان نمی تواند تاثیری بر آن داشته باشد. نهضت ملت ایران.»

وی با اشاره به درگذشت وزیر اسبق راه و شهرسازی دولت سیزدهم گفت: برادر رستم قاسمی در دوران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف زحمات و تلاش های فراوانی انجام داد و این مرد بزرگ را ارج می نهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی راه را برای دانشگاهیان، حوزویان و مجموعه های فرهنگی هموار کرده است و امروز همه باید در اجرای این مصوبه کمک کنند. بیانات نوآورانه رهبری در زمینه فرهنگ عملیاتی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید