ملوان برای پرسپولیس بازی می کند؟

ملوان برای پرسپولیس بازی می کند؟

مازیار زارع در نشست خبری پیش از دیدار ملوان بندرانزلی مقابل استقلال گفت: مطمئنا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ما در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشته ایم و مطمئناً فردا در بهترین حالت خود خواهیم بود. می دانیم بازی سختی است و هر تیمی تمرکز و تلاش بیشتری داشته باشد، امتیازات لازم را از بازی فردا خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش در بازی های اخیر روند متفاوتی داشته و گل های کمی دریافت کرده است اما استقلال برخلاف این تیم نتایج ضعیفی کسب کرده است، گفت: فکر می کنم گل نخوردن در تیم به خاطر کار تیمی و دفاع تیمی است. و بچه های خط مقدم به خوبی به هدف می رسند و در کارهای دفاعی شرکت می کنند. از این بابت خوشحالم؛ در فوتبال ایران اگر گل نزنی می توانی گل بزنی و حتی برنده شوی. من صحبت از استقلال را قبول ندارم. استقلال همیشه تیم خوبی بوده است. درست است که او چند هفته به نتایج دلخواه نرسید اما همیشه در ورزشگاه آزادی نمایش های خوبی ارائه داده است. به شخصه فکر می کنم تیم باکیفیتی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. در چند هفته اخیر روند خوبی را پشت سر گذاشتیم و مطمئناً سعی می کنیم در بازی فردا در فرم خوبی باشیم و با تمرکز بازی کنیم. می دانیم از بازی فردا چه می خواهیم و امیدوارم نتیجه بازی به نفع ملوان باشد.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که بعد از تعطیلات جام جهانی در پنج بازی سه تساوی و دو برد دارید، آیا این روند را ادامه خواهید داد؟ بعد از برد مقابل فولاد که لیگ تعطیل شد، شخصاً ناراحت بودم چون فکر می‌کردم می‌توانیم به پیشرفت خود ادامه دهیم. خدا را شکر بعد از تعطیلات بچه ها تمام تلاش خود را کردند و روند ما متوقف نشد، اما فکر نمی کنم بتوان خیلی روی آمار فکر کرد و تمرکز کرد. آمار می آید و می رود. مطمئنا بازی به مسابقه پیشرفت خواهیم کرد. بازی فردا برای ما بسیار مهم است و همانطور که گفتم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

زارع در واکنش به قرعه کشی جام حذفی و تقابل تیمش با استقلال در این بازی گفت: هنوز زود است که در این مورد صحبت کنیم و تا این بازی زمان زیادی داریم. تمام تمرکز ما روی بازی فردا است اما این بازی قطعا باعث می شود تا استقلال را بیشتر بشناسیم اما در کل بهتر است در مورد جام حذفی صحبت نکنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه سابقه بازی در پرسپولیس و گلزنی به استقلال را به عنوان بازیکن دارد، آیا فردا به قهرمانی استقلال و محبوبیت در بین هواداران پرسپولیس فکر خواهد کرد؟ گفت: دوست دارم فردا برنده شوم تا امتیاز ملوان را بیشتر کنم. به پیروزی برای خوشحالی پرسپولیسی ها فکر نمی کنم. الان در ملوان کار می کنم و تمام تمرکزم روی تیم شهرم است. با تمام احترامی که برای هواداران پرسپولیس قائل هستم، فکر نمی کنم سوال جالبی باشد، هرچند فکر می کنم تا جایی که می توانستم به آن پاسخ دادم.

سرمربی ملوان در مورد نقل و انتقالات تیمش و شایعه مذاکره با رودی استد گفت: همچنان منتظرم؛ من لیستم را به باشگاه داده ام و منتظرم تا فردا ببینم چه می شود. بهتر است در مورد آن صحبت نکنیم. در مورد گستد به من چیزی نگفتند. اگه به ​​روز هستی نمیدونم

ملوان 9 سال است که استقلال را شکست نداده و یکی از سه تیم لیگ است که خارج از خانه برنده نشده است، دلیل آن چیست؟ زارع در پاسخ به این سوال در جمع خبرنگاران گفت: بابت سوال روحیه بخشی از شما ممنونم اما مطمئن باشید این سوالات روحیه ما را پایین نمی آورد. اگر 9 سال استقلال را نمی بردیم 6 سال در لیگ برتر نبودیم و اگر در لیگ بودیم شاید اتفاقات دیگری می افتاد. در اینکه استقلال تیم بزرگی است شکی نیست اما فوتبال اینطور نیست. هر تیمی که تلاش کند و تمرکز بالایی داشته باشد موفق می شود. البته ما به پیروزی هم فکر می کنیم، هر چند بازی برای هر دو تیم سخت است. ما تیم بسته ای نیستیم و سعی می کنیم نمایشی داشته باشیم که مردم از آن لذت ببرند.

وی درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه نیز گفت: قدم آنها به چشم، فرقی نمی کند به نفع ملوان باشد یا استقلال. مردم ماه ها از این فضا دور بودند و چه خوب که می آیند و ورزشگاه را پر می کنند. حداقل از فوتبال لذت ببر.

سرمربی ملوان درباره عملکرد خوب تیمش در بازی های اخیر گفت: واقعیت این است که بعد از سال ها به لیگ برتر رسیدیم و کار سختی بود. بچه ها همدیگر را پیدا کردند و الان فکر می کنم فوتبال ما نسبت به ابتدای فصل متفاوت است. بازی های ما در ابتدای فصل بسیار زیباتر و زیباتر بود اما متاسفانه در حال باخت بودیم. پیشرفت بچه ها خیلی خوب است و در کارهای دفاعی به خوبی درگیر هستند، در حالی که ما هم موقعیت می گیریم و در بازی پیکان چهار یا پنج موقعیت 100 درصدی داشتیم. واقعیت این است که تلاش بچه ها بیشتر شد.

نمی دانم آیا باشگاه های دیگر با بازیکنان این تیم مذاکره کرده اند؟ گفت: فکر نمی کنم. اول اینکه بچه های ما دانا هستند و اگر چنین چیزی وجود داشت به من می گفتند. حتی اگر صحبت هایی هم شده باشد، پیشرفت چندانی حاصل نشده است.

زارع درباره احساسش درباره احیای ملوان در کنار پیمان نوری گفت: هنوز چیزی تمام نشده است. همه چیز برای ما کار می کند. جنگ تمام نشده است و مشکلات همچنان پابرجاست. اما واقعیت این است که ملوان برای ما بیش از یک نام است. در قلبم ملوان را دوست داشتم، او را دوست داشتم و خواهم داشت و جهان همیشه برای ما ملوان است.

دیدگاهتان را بنویسید