ممنوعیت واردات ایمیل و مسافر آیفون 14 همچنان پابرجاست

سمانه همتا در پیامی درباره آیفون 14 نوشت: پس از انتشار اخبار جعلی درباره رجیستری آیفون 14، آخرین تصمیم در این خصوص ممنوعیت واردات مسافر و مرسولات از تاریخ 12/01/1301 است و تصمیم دیگری اتخاذ نشده است. ساخته شده است.

همچنین با توجه به اینکه آیفون 14 از طریق واردات تجاری وارد کشور نشده است، به تمامی اتحادیه ها اکیدا توصیه می شود از خرید و فروش آن خودداری کنند زیرا مصداق قاچاق است.

ضمناً واردات مسافر که برخی از آن صحبت می کنند برای استفاده شخصی مسافر بوده و سوء استفاده تجاری از آن مصداق قاچاق ماده 2 بند 3 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

توصیه می شود مخاطبینی که قصد خرید گوشی موبایل را دارند اصالت را بررسی کرده و از نوع واردات گوشی، شرکت گارانتی کننده و تاریخ شروع گارانتی اطلاع داشته باشند. برند و مدل اعلام شده در پاسخ استعلام اصالت را حتما با فیزیک کالا تطبیق دهید و در صورت مغایرت از خرید صرف نظر کنید. امکان استعلام اصالت با ارسال شناسه 15 رقمی IMEI به درگاه های سیستم همتا شامل کد دستوری 7777*، سایت hamta.ntsw.ir و اپلیکیشن همتا وجود دارد. شناسه IMEI همچنین با شماره گیری کد دستوری *#06# روی دستگاه یا روی جعبه قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید