ممنوعیت ورود دانش آموزان خواجه نصیر روز جدید

ممنوعیت ورود دانش آموزان خواجه نصیر روز جدید

روز جدید دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اعلام کرد: با توجه به اتفاقات نامناسبی که در چند روز اخیر از سوی گروه های مختلف دانشجویی رخ داده، مقرر شد 15 دانشجو به مدت 2 هفته ممنوع الورود شوند.

جامعه 24-دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اعلام کرد: با توجه به اتفاقات نامناسبی که در چند روز گذشته از سوی گروه های مختلف دانشجویی رخ داده، مقرر شد 15 دانشجو به مدت 2 هفته ممنوع الورود شوند.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ با توجه به تذکرات مکرر برخی از دانشجویان مبنی بر رعایت مقررات و امور دانشگاه، متأسفانه با توجه به تکرار برخی از فعالیت های خلاف قوانین و عرف دانشگاه و اتفاقات نامناسبی که در چند روز اخیر از سوی گروه های مختلف دانشجویی رخ داد، تصمیم گرفت 15 دانش آموز به مدت 2 هفته از ورود منع شوند.

هرچند کمیته انضباطی دانشجویی تا به امروز احکام انضباطی صادر نکرده است، اما در راستای رعایت قانون و حفظ حریم خصوصی دانشگاه و همچنین جلوگیری از حوادث خطرناک تر، برای 14 دانشجو حکم انضباطی صادر کرده است.

وی همچنین از تصمیم مدیریت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی خبر داد تا اطلاع ثانوی تردد کلیه دانشجویان در پردیس های غیر هسته ای منوط به اتمام دوره ها در پردیس مربوطه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید