منافقین با کشتن برادران شیعه به دنبال ایجاد تفرقه هستند


زمان: 09:47
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819845

این موضوع در گفتگو با علمای اهل سنت خراسان رضوی مطرح شد.

در پی هتک حرمت حرم رضوی و شهادت یک دانش آموز و مجروح شدن دو طلبه دیگر، علمای اهل سنت خراسان رضوی با محکومیت این جنایت، خواستار برخورد با عامل یا عاملان آن شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; پس از هتک حرمت در بارگاه پیامبر اکرم (ص) در حرم رضوی به 3 تن از حواریون که با چاقو مورد حمله قرار گرفتند که در آن یک دانش آموز کشته و دو تن دیگر زخمی شدند. در پی این جنایت علمای اهل سنت خراسان رضوی با محکومیت این جنایت خواستار اشد مجازات عامل یا عاملان این جنایت شدند.


منافقین با کشتن برادران شیعه به دنبال جدایی سنی و شیعه هستند

مولوی امانولا برزگر; امام جماعت پایین تربت جام با بیان اینکه منافقین با از بین بردن برادران شیعه به دنبال ایجاد تفرقه بین اهل سنت و شیعه هستند، تصریح کرد: منافقین به دنبال ایجاد تفرقه بین اهل سنت و شیعه هستند. در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی تصریح می کند: ضمن محکومیت این توطئه خائنانه و شیطانی، آن را نشانه توهم و فریب آشکار عامل یا عاملان آن به سرکردگی دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل برای تفرقه انداختن و تفرقه انداختن می دانم. پیروان مذاهب شورش می کنند. «که به دنبال ایجاد تفرقه بین سنی و شیعه هستند.

وی افزود: از نهادهای قانونی ذیربط تقاضا داریم با عاملان و عاملان این جنایت به شدت برخورد کنند.


عاملان را به شدت مجازات کنید

مولوی کله کاهی; امام جمعه شهر سامی آباد تربدجم در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با بیان اینکه حادثه تلخ حرم امام رضا (ع) را محکوم کرد، گفت: این حادثه تلخ در حرم امام رضا (ع) رخ داده است. وی گفت: امیدوارم مجاری ذیربط و مبانی قانونی در این زمینه طبق روال گذشته تمام اقدامات لازم را انجام دهند و از متخلفان به اشد مجازات می خواهیم.

وی افزود: در فقه اهل سنت خونریزی و خونریزی در هیچ شرایطی جایز نیست و حمله به حرم قدس رضوی و جسارت و درگیری با نمازگزاران به ویژه روحانیت در ماه مبارک رمضان از هر جهت محکوم است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید