منافقین و متخلفان زیر نظر دوربین های تعزیری / بازرسان تعزیرات 13 میلیارد ریال برای قاچاق شیرخشک

ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785135

حیدر میرزایی، مدیرکل زندان های دولتی سیستان و بلوچستان از صدور حکم ۱۳ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریالی برای قاچاق شیر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حیدر میرزایی در گفت و گو با عصر هامون با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دشمن در سال های اخیر تحریم های سرکوبگرانه و فشار مضاعف بر اقتصاد و معیشت ملت بوده است، گفت: حمایت از مصرف کننده رصد و راستی آزمایی می شود.

وی افزود: در این رابطه پلیس شهرای ایران در بازرسی از 2 دستگاه تریلر کانتینری 50 تن شیرخشک بدون مجوز کشف کرد.

به گفته این مقام مسئول، پس از ارجاع پرونده به شعبه اصلی زندان دولتی شهرستان ایرانشهر، با توجه به بازجویی های انجام شده و عدم ارائه مستندات قانونی، این شعبه مجرم شناخته شد و علاوه بر مصادره، در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز مستند به قانون شد. شیر افشانی دولت را به 13 میلیارد و 205 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی بیان کرد: پس از تایید احکام با ارجاع پرونده به شعبه اجرا، جریمه وصول و به حساب خزانه داری کشور واریز و شیرخشک کشف شده جهت حمایت از بازار داخلی توزیع شد. شبکه.

میرزایی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف، گران فروشی و فروش کمتر، کلاهبرداری و انباشت با 124 بازرس وزارت صنعت، معدن و تجارت و 135 تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید