منافقین و موساد عاملان حمله سایبری به شهرداری تهران هستند


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844152

رئیس شورای شهر تهران گفت: در حمله سایبری به سامانه های شهرداری، برنامه ریزی دقیقی توسط موساد و منافقین با همکاری یکدیگر انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی چمران امروز در صحن شورای شهر تهران درباره جایگاه امام رضا(ع) اظهار کرد: امام رضا(ع) در کشور ما جایگاه ویژه ای دارد و در بین مذاهب مختلف اسلامی به ویژه شیعیان ارادت شدیدی به امام وجود دارد. رضا (ع).

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این امام جماعت مخالف واکنش خلفا است، یادآور شد: خلفا نماد ارتجاع بودند و اگر امروز در مقابل امام رضا (ع) بایستند، عکس العمل خود را در خطر خواهند دید و آن ها روشنفکرانی که مرتجع ظاهر می شوند در واقع نماد همان ارتجاع سابق هستند که در مقابل امام رضا (ع) قرار دارند و می دانند که در بین امت اسلامی به شدت نابود خواهند شد.

وی تاکید کرد: حتی گنهکاران نیز با امام رضا(ع) به گونه ای دیگر معاشرت می کنند و ایستادگی در برابر این گونه معنویت ها و کارشکنی ها جز باطل سلیقه نیست.

چمران با اشاره به ارتحال بزرگ امام خمینی(ره) گفت: باید افتخار کنیم که بعد از امام خمینی(ره) شاهد حضور مقام معظم رهبری با بصیرت بلندی بوده ایم که در مراسم تشییع بنیانگذار جمهوری اسلامی از واژه ارتجاع به خوبی استفاده می کند.

وی در خصوص حمله سایبری به سیستم های شهرداری تهران گفت: برنامه ریزی دقیقی توسط موساد و منافقین با همکاری یکدیگر انجام شد و همه افراد ضدانقلاب مخالف نظام جمهوری اسلامی و استقلال ایران این کار را انجام دادند. که بسیار مهم است، آنها در حال برنامه ریزی یک حمله سایبری بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خون شهدای 15 خرداد باعث شد آنها در کاری که می خواستند شکست بخورند. با کمک شهرداری تهران برنامه آنها به پایان رسید و جز چند عکس و شعار به جایی نرسیدند. هم باید به همه کارکنان هشدار داد که مراقب باشند و هم از آنها برای خنثی کردن نقشه های دشمن تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه درست است در چند روز گذشته دستگاه ها کارایی خود را از دست داده اند، گفت: اما با تلاش هایی که در حال انجام است این فعالیت ها از امروز آغاز می شود. بایستید و او را خنثی کنید. این هشداری بود که باید به گونه ای طراحی می شد که چنین حملات و حرکاتی نتواند به سیستم ها آسیب برساند و محافظت کامل را فراهم کند.

چمران با اشاره به اینکه تکمیل نشدن تخصص ها در چند سال اخیر در شهرداری که در بخش های مختلف به چشم می خورد یکی از نقاط ضعف است و تصریح کرد: به ما آسیب نزنید. دشمن هر روز به دنبال برنامه ریزی علیه جمهوری اسلامی است و ما باید از این شرایط بفهمیم که جامعه چقدر در زندگی و حرکت مردم اهمیت دارد.

وی گفت: سیستم شهرداری بسیار گسترده است و نهادهای دیگری نیز با این سیستم مرتبط هستند و شهرداری توانسته در مقابل هجمه ها مقاومت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید