منبع ذخیره آب جوابگوی نیاز مردم شهرستان نور نیست / بلاتکلیفی 15 ساله در ورزشگاه رستمرود

ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802219

وی با بیان اینکه منبع ذخیره آب شهرستان پنج هزار مترمکعب است، گفت: با توجه به اینکه منبع ذخیره آب شهرستان جوابگوی نیاز مردم شهرستان نیست، کارکنان آبفا پیگیر طراحی و ساخت منبع آب 15 مترمکعبی هستند. 000 متر مکعب در کردآباد شهرستان نور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی شادمان در گفت و گو با خبرنگار بلاغ در ورزشگاه شهدای رستم رود نورا گفت: 27 میلیارد تومان فاند اختصاص یابد.
وی گفت: مقرر شد برای شروع کار جلسه ای با حضور نماینده مجلس در شرکت توسعه ساختمان برگزار شود.
فرماندار شهرستان نور با اشاره به احداث درمانگاه در حوزه آموزشی خاطرنشان کرد: با توجه به تکمیل درمانگاه در منطقه رستمرود، این درمانگاه با همکاری بخش خصوصی تجهیز و راه اندازی می شود.
این مسئول با بیان اینکه منبع ذخیره آب در شهرستان پنج هزار مترمکعب است، افزود: با توجه به اینکه منبع ذخیره آب پاسخگوی نیاز مردم شهرستان نیست، کارکنان آبفا مشغول طراحی و ساخت 15 هزار مترمکعب هستند. منبع در کردآباد شهرستان نور.
شادمان با اشاره به حفر دو حلقه چاه در این شهرستان گفت: چاه یک چاه تکمیل و چاه دیگر در حال حفاری است که با بهره برداری از این دو حلقه چاه در هر ثانیه 40 لیتر آب به جمع آوری آب شهر اضافه می شود. .
وی با اشاره به بازسازی چاه های چمستان یادآور شد: چاه های آب پس از چندین سال بهره برداری باید پاکسازی شوند تا دبی آب افزایش یابد.
فرماندار نور در خصوص گازرسانی به منطقه میانبند و بلده در شهرستان نور گفت: برای گازرسانی باید از خط لوله اصلی منشعب شود که به گفته کارشناسان انتقال گاز در مسیر گلندرود دارای فنی زیادی است. چالش ها و مسائل.
این مقام مسئول افزود: انتقال خط لوله به منطقه بلده و میانبند از مسیر ونوش و کدیر می گذرد که انشعاب به کجور و انشعاب اصلی به خط لوله بلده و میانبند کشیده می شود که انتخاب شد. راه اندازی پیمانکار در فاز اول.
شهردار نور در خصوص مشکلات مردم منطقه رستمرود گفت: بیشترین مطالبات مردم این منطقه در حوزه ساخت و ساز است که در فصل بارندگی فعالیت های عمرانی را محدود می کند.
مهدی توکلی با اشاره به بودجه 55 میلیاردی شهرداری با 300 کارمند و نیروی شرکتی، افزود: سیاست اصلی شهرداری و شورای اسلامی از دوره ششم مربوط به سال 1401 است و تلاش می کنیم با برنامه ریزی و برنامه ریزی، نیازهای مردم را برآورده کنیم. آسیب شناسی .
شهردار نور خاطرنشان کرد: بسیاری از کوچه های رستمرود آسفالت شده و منطقه رستمرود در اولویت برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر نور است.
توکلی با اشاره به زعامت شهر گفت: افزایش و افزودن بافت در شورای شهر تصمیم گیری می شود و تا حد امکان در این زمینه تلاش های لازم را انجام خواهیم داد.
وی گفت: طرح تفصیلی دو سال است که تصویب شده است اما با توجه به اینکه در گذشته قسمت هایی از رستمرود خارج از محدوده بوده اعلام نمی شود و تلاش می کنیم آن را به منطقه برگردانیم و بخشی نیز از آن اطلاعاتی ارائه نشده است.”
ابراهیم محسنی رئیس شورای اسلامی شهر نور در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص پروژه های عمرانی و آسفالت کوچه های منطقه رستمرود گفت: در این منطقه کوچه هایی که هیچ گونه مشکل فنی و مهندسی نداشتند. ، آسفالت شدند.
وی گفت: کوچه هایی مانند پامچال پنجم و ششم در منطقه رستمرود به دلیل افزایش جمعیت دچار مشکل آب و برق هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر نور با اشاره به مشکل کوچه ای که مدرسه در آن قرار دارد و جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند، افزود: افت فشار آب یکی از مشکلات مردم است و برای رفع آن تلاش خواهیم کرد. آسفالت تا سال جدید.»
محسنی با اشاره به مشکلات طرح تفصیلی شهر نور خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی از تهاجم ایزدشهر به رستمرود و رویان به نور گلایه دارند.
وی یادآور شد: با توجه به مغایرت هایی که در نقشه برنامه ریزی تفصیلی با پیشنهاد شرکت مشاور وجود دارد، تفاوت زیادی بین آنچه که هست و باید باشد وجود دارد که آن را مطالعه و پیگیری می کنیم.
رئیس شورای شهر با اشاره به الحاق رستمرود و بخش هایی از شهر نور به بافت فرسوده گفت: ضعف بهره در حین ساخت و ساز.
محسنی با اشاره به مشکل سگ های ولگرد در سطح شهر افزود: مشکل سگ های ولگرد تا حد زیادی حل شده و شهرداری اقدام به جمع آوری سگ های ولگرد و انتقال آنها به مکان های مورد نظر کرده است.
وی با اشاره به معضل ورزش در منطقه رستمرود خاطرنشان کرد: این طرح که از سال 85 آغاز شد یکی از پروژه های ملی است که پس از 15 سال کار نیمه کاره رها شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید