منتخبان مجلس استان اردبیل شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه را تسلیت گفتند

پس از شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سقوط بالگرد؛

منتخبان دوازدهمین دوره از حوزه های پنج گانه استان اردبیل با صدور بیانیه های جداگانه شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

صدیف بدری، احد بایوت و علی نیکزاد، منتخبان اردبیل، نیر، نمین و سرعین، محمد هوش سیما، منتخب حوزه انتخابیه گرمی و انگوت، وحید کنعانی، منتخب حوزه حلال و کوثر، بابک رضازاده، منتخب حوزه انتخابیه مشگین، شهرستان و شهرستان. ابراهیم فهیمی منتخب منتخب شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز این مصیبت را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا تسلیت گفت.

در متن پیام علی نیکزاد به انتخاب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین آمده است:

شهادت رئیس جمهور مستقر و مردمی و یارانش در سانحه بالگرد، ایران اسلامی را عزادار کرده است.

آیت الله رئیسی با خدمات ماندگار و تلاش بی وقفه خود در راه خدمت به نظام و انقلاب به سوگند خود وفادار عمل کرد و در شب ولادت امام رحمت حضرت علی بن موسی السّلام به مقام والای شهادت نایل شد. رضا (علیه السلام).

همچنین شهادت امام جمعه مردمی و مردمی تبریز، آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای دکتر عبداللهیان و سید استاندار آذربایجان شرقی و سایر یاران بر اندوه دلاورمردان و مردمی افزود. ملت ایران

این حادثه تلخ و ناگوار را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی، دولت و خانواده های معزز شهدا و همه بازماندگان تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم علو درجات و برای آن مرحوم علو درجات مسئلت دارم. حادثه ناگوار



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها