منتخب تیم دانش آموزی در رشته شمشیربازی و تیراندازی با کمان برای حضور در تیم ملی

ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793814

24 دی ماه مسابقات انتخابی تیم شمشیربازی دانش آموزی در رشته سابر و تیراندازی با کمان برای حضور دانش آموزان در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور تعیین نفرات برتر برای تشکیل تیم دانشجویی در رشته شمشیربازی، روز جمعه 24 دی ماه مسابقات انتخابی با فدراسیون شمشیربازی برگزار می شود.

این مسابقات سابر در بخش پسران طبق قوانین و مقررات فدراسیون شمشیربازی روز جمعه 24 دی ماه از ساعت 9:30 صبح در سالن شمشیربازی شهید کلاهدوز ورزشگاه شهید کشوری برگزار می شود.

همچنین همراه داشتن معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه، ارائه کارت دانشجویی معتبر، ارائه بیمه ورزشی در سال جاری (تاریخ صدور بیمه نامه باید حداقل 72 ساعت قبل از شروع مسابقات باشد) و ارائه الکترونیکی. کارت واکسن برای همه ورزشکاران اجباری است.

* مسابقه دانش آموزی در رشته تیراندازی با کمان برگزار می شود

مسابقات انتخابی تیراندازی با کمان دانش‌آموزان و دانش‌آموزان بخش مؤسس برای شرکت در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان روز جمعه 10 دی ماه به مدت یک روز در سایت فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار می‌شود.

این مسابقات در بخش کامپوننت دختران و پسران و به صورت انفرادی برگزار می شود و دانش آموزان با سابقه در بخش (680 دختر و 695 پسر) می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

همچنین مطابق با قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (FISU) متولدین 1 دی ماه 96 (10/11/1374) واجد شرایط شرکت در مسابقه هستند.

این مسابقات روز جمعه 10 دی ماه از ساعت 8:30 صبح در محل تیراندازی با کمان جنب درب شرقی ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

وجود تاییدیه معتبر از دانشگاه مربوطه، ارائه کارت دانشجویی معتبر، ارائه بیمه ورزشی در سال جاری (تاریخ صدور بیمه نامه حداقل 72 ساعت قبل از شروع مسابقات می باشد) و ارائه واکسن الکترونیکی. کارت برای همه ورزشکاران

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از 5 تا 16 جولای سال آینده در چنگدو چین برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید