منتخب تیم ملی بوکس شانس دوم برای غایبان؛ آخرین مرحله انتخابی ترکیب تیم ملی را مشخص می کند

ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923207

کادر فنی تیم ملی بوکس از کسانی که مسابقات را ترک کردند (با دلایل و اطلاع موجه) دعوت کرد تا پویایی اردوی ملی را افزایش داده و فرصتی دوباره به بوکسورها برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره «سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» با حضور شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی کشور. در زاهدان در روزهای 21 و 22 دی ماه در سالن ورزشی بوکس شهید همت برگزار شد.

پس از جمع بندی های انجام شده در کمیته فنی، در نهایت بوکسورهای کسب مقام اول مسابقات انتخابی و همچنین برگزیدگان کمیته فنی در این مسابقات جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کردند.

علاوه بر این نفرات، کادر فنی تیم ملی با توجه به پویایی و ارتقای سطح کیفی اردوی تیم ملی، علاوه بر ترکیب 23 نفره قبلی، تعدادی بوکسور غایب در انتخابی نیز حضور داشتند. مسابقات به دلایل قانونی از جمله مصدومیت و با اطلاع قبلی به این مرحله از اردو. تیم ملی دعوت شد.

اسامی بوکسورهای اضافه شده به ترکیب اردو به شرح زیر است:

شاهین موسوی، دانیال شاه بخش، میشم کشلاکی، مصطفی ریقی، رامین بابالو، ایمان رمضان پور، پوریا امیری، محمد کمالی، اشکان رضایی، توفان شریفی و مجید جمشیدوند

بدیهی است ترکیب نهایی تیم ملی پس از برگزاری مسابقات بعدی انتخابی در اوایل اسفند ماه مشخص خواهد شد.

بوکسورهای ملی از 10 بهمن ماه تمرینات خود را در سالن ورزشی حاج احمد ناطق نوری آغاز می کنند.

بوکس کشورمان رقابت های مهمی چون قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس را در سال آینده پیش رو دارد.

دیدگاهتان را بنویسید