منتظر افشاگری سیدجلال حسینی باشید

منتظر افشاگری سیدجلال حسینی باشید

سیدجلال حسینی درباره کنار گذاشته شدن یحیی گل محمدی برای بازی فردا مقابل شهر خودرو در مشهد گفت: من خودم نمی دانم چه اتفاقی افتاده است؟ مشکلی نداشتیم و طبق معمول تمریناتم را انجام دادم اما گفتند تو در لیست نیستی.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار فردا با امید آلیشیا و فرشاد فرج از اردوی این تیم خارج شد، افزود: نه تنها دعوا نکردیم بلکه تمرینات مفرحی را انجام دادیم. عکس های سایت باشگاه هم نشان می دهد که حال ما خوب است اما به محض تمام شدن تمرین اعلام کردند که در لیست نیستیم.

اینکه می گویند درگیری وجود دارد یا رفتار انضباطی صورت گرفته دروغ است. کسانی که مرا می شناسند می دانند که هرگز این کار را نمی کنم.

وی درباره اینکه آیا گل محمدی می خواست نشان دهد که فصل آینده در ذهن پرسپولیس به او جایی نداده است یا خیر، تصریح کرد: واقعا نمی دانم. به هر حال دو دیدار حساس داریم و باید در این دو مسابقه پیروز شویم. برای تیم آرزوی موفقیت دارم. پرسپولیس از هر نام دیگری مهمتر است.

کاپیتان اول سرخپوشان گفت: اکنون نمی خواهم وارد جزئیات شوم. در پایان فصل کارم را تمام می کنم اما می خواستم بگویم که هیچ وقت تحت هیچ شرایطی بی نظمی را نپذیرفتم و خودم هم با بی انضباطی مشکل جدی دارم. بنابراین من دوست ندارم در مورد درگیری صحبت کنم یا چیزی در مورد آن بگویم.

سیدجلال حسینی درباره دلایل ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی گفت: صحبت ها در این زمینه زیاد است. اتفاقاً بگذارید فصل تمام شود تا بتوانم در مورد همه چیز صحبت کنم. فعلا فقط ای کاش دو بازی دیگر را به زور می بردیم.

دیدگاهتان را بنویسید