منتظر باشید تا خریدهای جدید استقلال مشخص شود

منتظر باشید تا خریدهای جدید استقلال مشخص شود

تیم فوتبال استقلال در حالی از فردا به طور رسمی کار خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر با سرمربیگری سرمربی جدید پرتغال آغاز می کند که هنوز ترکیب بازیکنان این تیم به طور کامل بسته نشده و همچنان پیگیری ها وجود دارد. و رایزنی برای تکمیل ترکیب بازیکنان برای فصل جدید ادامه دارد. در همین راستا پس از قرارداد استقلالی با چند بازیکن در روزهای گذشته، اکنون از سوی دفتر این باشگاه گزارش شده که طی چند روز آینده چند بازیکن مطرح نسبت به خریدهای قبلی با امضای قراردادی جدید، پیراهن این تیم را بر تن خواهند کرد. قرارداد.

این در حالی است که در میان تمدیدها و بازگشت های جدید، در حالی که ابتدای هفته خبر تمدید قرارداد حسین مرادمند منتشر شده بود، هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده است که باعث نگرانی هواداران این تیم برای برخی شده است. وسعت

در مورد مرادمند نیز شنیده می شود که این بازیکن علیرغم تسویه کار مربوط به آزادسازی دوره خدمت، هنوز موافقت خود را دریافت نکرده و احتمالاً با سپری شدن مدت کوتاهی، موانع موجود بر سر راه رسمی شدن قرارداد و حضور او در تمرین استقلال حذف خواهد شد. در همین راستا شنیده می شود تا هفته آینده این بازیکن به طور رسمی برای نیم فصل دیگر قرارداد خود را با استقلال تمدید خواهد کرد. شایان ذکر است طبق شنیده ها کارهای مربوط به انعقاد قرارداد مرادمند انجام شده و حتی عکس های مربوطه نیز گرفته شده است و تنها به دلیل ممنوعیت قانونی و رفع آن، این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. .

همچنین پیگیری ها حاکی از آن است که بازگشت سیاوش یزدانی با وجود تمایل شخصی این بازیکن که اخیرا در مصاحبه ای فاش کرده است، همچنان بلاتکلیف است و با وجود اینکه این مدافع عنوان کرده مشکلی برای بازگشت به استقلال ندارد، اما همچنان ادامه دارد. هنوز تکلیف این مدافع آبی ها برای بازگشت به خط دفاعی این تیم برای فصل آینده مشخص نیست. چون قبلا از معافیت تحصیلی استفاده کرده و امکان استفاده مجدد وجود ندارد.

یکی دیگر از خریدهای مطمئن استقلالی ها کاوه رضایی است که تاکنون موفق به ثبت قرارداد با این تیم نشده است، بنابراین این سوال پیش می آید که کاوه چه زمانی استقلالی می شود و دوباره به این تیم باز می گردد.

این در مورد رضایی هم شنیده می شود، این مهاجم که شروع بسیار خوبی در لیگ بلژیک داشت اما در یکی دو فصل اخیر با افت مواجه شده است و این بازیکن هنوز تست پزشکی را سپری نکرده است و این یعنی تنها دلیل به دلیل تاخیر در نهایی شدن قرارداد کاوه رضایی، تست های پزشکی است که با تایید پزشکی این بازیکن به زودی استقلالی می شود.

شنیده ها حاکی از آن است که کاوه با درخشش در نیم فصل اول لیگ ایران، علاقه زیادی به بازگشت به استقلال دارد تا شانس خود را برای دعوت به تیم ملی و حضور در جام جهانی افزایش دهد. در مورد سیدمحمد حسینی نیز شنیده می شود که او با استقلال توافقات نهایی را انجام داده و این بازیکن پس از تسویه حساب با کانون هواداران و کسب مجوزهای لازم قرارداد خود را با آبی پوشان رسمی خواهد کرد.

از طرفی صحبت های لازم برای استقلال محمد محبی تا اینجای کار خوب پیش می رود و این احتمال وجود دارد که این بازیکن که فصل گذشته در سانتا کلارای پرتغالی حضور داشت و بازی چندانی در اختیار نداشت، به زودی قرارداد خود را رسمی کند. با آبی ها هر چند ظاهرا این قرارداد قرضی خواهد بود.

در این میان نکته قابل توجه این است که فرصت های جدیدی برای استقلالی ها در بازار نقل و انتقالات ایجاد شده و می توانند بازیکنان قرضی مانند امین قاسمی نژاد، آرش رضوند، متین کریم زاده و … را مبادله کنند. یا بازیکنانی مثل آذری و سعید مهری (که شانس کمتری برای بازی دارند) با بازیکنان تیم های دیگر، برای فصل بعد حساب ویژه ای برای بازیکنان جدید باشگاه های دیگر باز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید