منتظر بمب بعدی استقلال باشید

منتظر بمب بعدی استقلال باشید

ساپینتو تاکید ویژه ای بر تقویت خط حمله استقلال داشته و مهاجمانی چون کاوه رضایی، سجاد شهبازادا و پیمان بابایی در تابستان به جمع آبی پوشان پیوسته اند تا با توجه به اینکه هواداران آبی پوشان می توانند انتظار عملکرد تهاجمی و با کیفیت را از تیم خود داشته باشند. حضور مهاجمان زیاد در استقلال.

استقلالی ها انتقال قرضی محمد محبی را نهایی کردند و دیروز آخرین مراحل اداری برای این بازیکن جوان شاغل در باشگاه سانتا کلارا انجام شد و به نظر می رسد تا 24 ساعت آینده قرضی یک ساله محبی به صورت رسمی به یقه آبی های پایتخت فاش شود. پر ستاره تر شدن

محبی در شرایطی به استقلال می پیوندد که در ترکیب بزرگسالان این تیم قرار می گیرد و با وجود اینکه نگرانی هایی درباره پر بودن ترکیب استقلال وجود داشت، اما نگاهی به لیست آبی پوشان پایتخت نشان می دهد که محبی مشکلی برای حضور در ترکیب ندارد. ترکیب تیم جدیدش از زمان امضای قرارداد، نام او می تواند به سرعت به فهرست آبی ها اضافه شود.

قائدی لیست آبی پوشان را تکمیل می کند؟

سازمان لیگ اجازه حضور 20 بازیکن بزرگسال را در سطح لیگ برتر داده است و همین موضوع باعث شده تا آبی‌پوشان پایتخت برای فصل جدید جای خود را خالی کنند. در صورت نهایی شدن روند جذب محمد محبی، استقلالی ها همچنان فرصت دارند تا بازیکن بزرگسال دیگری را به خدمت بگیرند.

مهدی کایدی جدی ترین گزینه پیشنهادی برای حضور در استقلال است. قیدی که فصل خوبی را در شباب الاهلی سپری نکرد، در آستانه جام جهانی به دنبال تیم جدیدی برای احیای فوتبال خود است و با توجه به درخششی که در پایتخت آبی پوشان داشت. تمایلی به حضور مجدد در استقلال ندارند و مدیران آن باشگاه نیز در حال رایزنی هستند تا در صورت توافق نهایی، کایدی به عنوان آخرین خرید تابستانی آبی ها و آخرین سهمیه رده سنی بزرگسالان مشخص شود.

استقلالی ها با کمبود بازیکن متخصص در دفاع راست مواجه هستند و به جز صالح حردانی بازیکن دیگری در اختیار ریکاردو سا پینتو نیست و او باید بین رضا میرزایی و کوین یاماگا برای جانشینی هاردانی که در ابتدای بازی مصدوم شده یکی را انتخاب کند. فصل برای انتخاب و همین سوال باعث گمانه زنی ها در مورد جذب مدافع راست برای استفاده از آخرین سهمیه بزرگسالان شده است.

امین قاسمی نژاد و سینا هادی پور دو بازیکنی از تیم بزرگسالان استقلال بودند که در نقل و انتقالات تابستانی از جمع آبی پوشان جدا شدند تا آبی ها برای جذب بازیکنان جدید با چالش پر کردن لیست خود مواجه نشوند و به راحتی از سهمیه خود بر اساس سهمیه سا پینتو استفاده کنند. آرزوها

منبع: Football360

دیدگاهتان را بنویسید