منتظر دو بمب جدید استقلال باشید!

منتظر دو بمب جدید استقلال باشید!

هافبک شماره 7 نیم فصل گذشته استقلال یکی از بازیکنانی بود که در چند روز اخیر خبرهای مختلفی درباره سرنوشت او مطرح شده و احتمالات زیادی برای این بازیکن مطرح شده است. رضاوند که نیم فصل دوم لیگ را به صورت قرضی در فولاد بازی می کرد، با توجه به اینکه یک سال از قراردادش با استقلال باقی مانده است، این روزها در تمرینات این تیم حضور داشته اما هنوز خبر قطعی در این باره منتشر نشده است. خروج یا ماندن هر بازیکن باید منتظر روزهای آینده باشیم.

گفته می شد این بازیکن هم یکی از بازیکنان جدا شده استقلال است و به زودی راهی فولاد می شود اما با اعلام رسمی اسامی بازیکنانی که ساپینتو در لیست خروج قرار داده است، مشخص شد که این سرمربی خوشحال است. رضاوند را نام برد و حتی اعلام کرد که طبق قراردادش این بازیکن باید با استقلال به کار خود ادامه دهد.

همه اینها در حالی است که این بازیکن باتجربه در عکسی که روز گذشته از سوی باشگاه منتشر شد، چهره ای خندان و بشاش در کنار ساپینتو داشت تا ثابت کند رضاوند یکی از بازیکنان استقلال است که همراه با این تیم به ترکیه اعزام می شود و حتی برخی گمانه زنی ها به گفته این بود که این هافبک به کار خود با استقلال ادامه خواهد داد و باید دید مسئولان باشگاه در مورد رضاوند چه تصمیمی خواهند گرفت.

با همه این تفاسیر، پیگیری ها نشان می دهد رضاوند که در روز اول تمرین حاضر به همراهی آبی ها نشد، همچنان تمایل به جدایی دارد و به باشگاه اعلام کرده که تمایلی به ماندن در استقلال ندارد. این در حالی است که این بازیکن پیشتر در آخرین روزهای فصل گذشته گفته بود که در اهواز احساس راحتی بیشتری می کند و دوست دارد فوتبالش را در فولاد ادامه دهد.

با شنیده ها به نظر می رسد این بازیکن همچنان از فضای بی اعتمادی و انتقاد هواداران در دوران حضورش در استقلال و فضای هواداران و رسانه ای استقلال در فضای مجازی ناراحت است و در محافل خصوصی گلایه هایی را در این باره مطرح کرده است. تا به نظر برسد که درخواست جدایی او مربوط به این موضوع است.

امکان تبادل وجود دارد!
زمزمه هایی مبنی بر معاوضه رضاوند با یکی از بازیکنان فولاد نیز شنیده می شود و در همین زمینه اخبار غیررسمی حاکی از آن است که باشگاه استقلال اخیرا در نامه ای درخواست کرده است رضاوند با متبی نجاریان، مدافع راست فولاد معاوضه شود، بنابراین پس از حردانی، دیگری فولاد فورا مستقل می شود، اما این موضوع در زمان نگارش این خبر تایید نشده و پیگیری های “روشنفکران” در این زمینه بی نتیجه مانده است. حدود دو هفته پیش اما استقلالی ها این خبر را تکذیب کردند و شاید اخیرا اتفاقی در این زمینه رخ داده است.

اما مسلم است که با جدایی واریا و احتمال پیوستن او به فولاد و علیرغم اینکه مهدی شیری نیز قرارداد خود را با فولاد تمدید کرده است، جای کافی برای نجاریان، مدافع امید تیم ملی ایران وجود ندارد. ، در این تیم و با توجه به اینکه استقلال نیز به دنبال یک مدافع راست برای جانشینی غفوری است، احتمال این انتقال بیش از هر زمان دیگری می تواند باشد. البته این شایعه هم وجود داشت که آبی ها برای سمت راست خط دفاعی به دنبال تیکدری گلزن هستند اما گفته می شود احتمال آبی پوش شدن این بازیکن زیاد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید