منتظر سرنگونی پرسپولیس با تصمیم یحیی هستیم؟!

منتظر سرنگونی پرسپولیس با تصمیم یحیی هستیم؟!

پرسپولیس لیگ را خوب شروع کرد و پس از دو برد مقابل فولاد و نساجی اولین باخت فصل را در هفته سوم متحمل شد. پس از باخت پرسپولیس در اراک و انتقادات به عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی در این دیدار، او با تغییرات نسبتا بزرگی به خصوص در فاز دفاعی تیمش را راهی گل گهر کرد. یحیی گل محمدی برای بازی با گل گهر تغییر سیستم داد و تیمش را با 3 مدافع میانی به مصاف گل گهر فرستاد. از سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی خبری نبود و علیرضا ابراهیمی به همراه علیرضا نعمتی و فرشاد فرج سه مدافع پرسپولیس برای این دیدار بودند.

یحیی گل محمدی در نیمه اول این دیدار تصمیم گرفت از سیستم جدیدی در ترکیب تیمش استفاده کند و با سه مدافع به مصاف امیر گله نویی رفت. آرمین سهرابیان با گل دقایق پایانی نیمه اول؛ همین امر باعث شد تا یحیی تنها در 45 دقیقه به سیستم جدید خود اعتماد کند و در نیمه دوم 2-4-4 به سیستم مورد علاقه خود بازگشت. تغییر سیستمی که خیلی زود پیش رفت و پرسپولیس به گل مساوی رسید اما به 3 امتیازی نرسید.

پرسپولیس بعد از این بازی در اکثر بازی هایی که انجام داد از دفاع چهار نفره استفاده کرد و یحیی تصمیم گرفت به سیستمی که سال ها پرسپولیس به آن عادت کرده بود وفادار بماند. اما در دیدار مقابل فولاد در دیدار سوپرجام و پس از اخراج شیری گل محمدی سیستم تغییر کرد و هنانوف و علی نعمتی را به میدان فرستاد و پرسپولیس حدود 20 دقیقه با 3 مدافع بازی کرد. ممکن است یحیی در بازی با نساجی تغییر سیستم بدهد و با 3 دفاع تیمش را به نساجی بفرستد.

بدین ترتیب در صورت تحقق این اتفاق، علی نعمتی، فرشاد فرج و وحدت حنانوف سه مدافع میانی پرسپولیس مقابل نساجی خواهند بود و سعیدآقایی و منوچهر صفروف نیز جناح پرسپولیس در دیدار پیش رو خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید