منطقه آزاد باید محل اشتغال زایی باشد نه واردات / رویکرد دولت به عدالت و حل مشکلات مردم


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840146

رئیس جمهور در جمع مردم میاندوآب گفت: دولت تلاش می کند تا بر اساس مردم تصمیم بگیرد، عدالت خواست مردم است و دولت در تلاش است.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم میاندوآب گفت: مردم منطقه آذربایجان غربی مرزبانان مخلصی هستند. در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی همواره در این عرصه حضور ثابتی داشته‌اند.»

وی افزود: در جای جای این استان جای شجاعت، ایستادگی و مقاومت برای هر زن و مرد آذربایجانی است که رشادت، شهادت، شهامت و ایستادگی بر دوش ماست.

رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد: مردم با خون و مال و آبروی خود سعی کرده اند ذره ای از خاک این کشور را حفظ کنند، باید از خداوند بخواهیم که ما را موفق تر کند.

آیت الله رئیسی گفت: تمام تلاش دولتمردان شما حل همه مشکلات است.

وی اذعان داشت: دولت باید در کنار مردم، از سوی مردم، در میان مردم باشد و این گشایش ها به لطف خداوند متعال به کشور ایجاد می شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام کار ما با دولت عدالت است، گفت: تلاش دولت بر این است که بر اساس افکار عمومی تصمیم گیری کند، عدالت خواست مردم است و دولت تلاش می کند این کار را انجام دهد.

آیت الله رئیسی اذعان داشت: در رابطه با مسائل مردم به دنبال توسعه با آمایش فضایی و برای عموم مردم هستیم.

وی ادامه داد: ما ظرفیت زیادی داریم. ظرفیت های مختلفی در این استان داریم که زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند.»

وی با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد گفت: مقرر شده برای 8 هزار شغل در مناطق آزاد ایجاد شود. قرار بود منطقه آزاد محلی برای ایجاد اشتغال باشد نه واردات. .

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دوستان انقلاب امیدوارتر و دشمنان ناامیدتر می شوند، گفت: امروز دولت و همه تلاش می کنند تا مشکلات را هر چه زودتر حل کنند. مردم نشان داده اند که بنده را از بنده متمایز می کنند.»



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید