منطقه ما حضور آمریکا را تحمل نخواهد کرد/ شرایط را به نفع مردم ایجاد خواهیم کرد


ساعت: 23:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1876494

آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: دشمن در تلاش است تا در منطقه پشتوانه پیدا کند اما به برکت خون شهید سلیمانی اعلام کرده ایم که منطقه ما به هیچ وجه حضور آمریکایی ها را تحمل نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی در ادامه سفر به اصفهان با حضور در ورزشگاه 25 آبان با مردم استان دیدار کرد و گفت: حضور در جمع باشکوه مردم اصفهان برای من توفیق بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به مقام والای شهدا افزود: امروز خون مقدس 23 هزار شهید اصفهانی و سایر شهدای جامعه بشری نادیده گرفته شده و یکی از آثار خون شهدا در اسلام بیدار خواهد شد. امت.”

وی گفت: امروز علیرغم خواسته های دشمن قویتر و مقتدرتر از همیشه هستیم، ایران اسلامی به برکت خون شهدا و حضور مردم بیش از پیش می درخشد.

آیت الله رئیسی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی و مجاهدان فلسطینی امروز ابتکار عمل در دست مجاهدین فلسطینی است. دشمن تلاش می کند در منطقه پشتوانه پیدا کند اما به برکت خون شهید سلیمانی گفتیم حضور آمریکایی ها را تحمل نمی کنیم، امروز شاهد مولفه های قدرت در کشور هستیم که مهمترین مولفه ایمان به خدا و دین . با برخورداری از علم و دانش، نیرویی قدرتمند و مجهز به آخرین دستاوردهای علوم نظامی، رهبری بصیر و معقول یکی دیگر از مولفه های قدرت در کشور ماست.

وی اذعان داشت: یکی دیگر از مولفه ها ظرفیت عظیمی است که در حوزه های مختلف در کشور وجود دارد، البته علاوه بر این مولفه ها در کشور مشکلاتی هم داریم. در این سال‌ها هر جا که به نسخه انقلاب عمل می‌کردیم، نقطه موفقیت ما همین بود. امروز در اصفهان از آثار علم و صنعت بازدید کردم و شاهد کارهای خیر زیادی بودم که به انجام آنها افتخار می کنیم. این جنبش ها آینده روشنی را برای کشور نوید می دهد. البته در مواردی هم کاری را که باید انجام می دادیم به موقع انجام ندادیم.


* اصلاحات اقتصادی باید زودتر از آن انجام می شد

رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از این موارد اصلاحات اقتصادی است که باید زودتر انجام می شد، تصریح کرد: اصلاحات اقتصادی و قطع دست تجار یک ضرورت است، باید راه را برای جوانان و بخش خصوصی باز کرد. همچنین یک ضرورت است، باید دولت بهتر، ارزان‌تر و با بهره بالا اداره شود و رشد اقتصادی در کشور یک ضرورت است که باید زودتر انجام می‌شد و ما در این زمینه عقب هستیم. در این دولت به لطف خداوند متعال هر آنچه برای اصلاحات اقتصادی لازم باشد را با قوت پیگیری خواهیم کرد.


* من خیلی از مشکلات مردم رنج می برم

وی افزود: از مشکلاتی که در شهرها و روستاها برای مردم وجود دارد آگاهم و به حضور در میان مردم افتخار می کنم و از مشکلات مردم، اقدامات و صبر دولت و جفای مسئولان و مسئولان بسیار رنج می برم. همه حاضران.» امیدواریم همانطور که در میدان های مقابل ثابت کرده ایم بتوانیم از شعار خود حمایت کنیم و با پیروی از مکتب شهید سلیمانی باید به جرأت بگوییم که می توانیم.

آیت الله رئیسی گفت: دختران، پسران و آینده سازان شهر شما، من از انقلاب، ولایت، شهادت و ایثار صحبت کردم و اگر باور نمی کردم، نمی گفتم; با ظرفیت و توانی که در کشور داریم و با ذخایری که در کشور داریم آینده بسیار روشن و امیدوارکننده ای را در کنار شما می بینم. هر که با قدم ها و کردارها و کردارها و ترک های خود مردم را ناامید و مأیوس کند خواه نداند در جهت تدبیر دشمن حرکت کرده است. اما هرکسی که به آینده انقلاب امیدوار باشد خواه نداند در مسیر راهبرد انقلاب اسلامی حرکت کرده است.


* آیت الله رئیسی در تمام مواردی که مسئولیت داشتند، باعث تحول در این حوزه شده است

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نیز در این دیدار گفت: ممکن است امروز برخی شبیه به استانداران باشند، اما آیت الله رئیسی همیشه در خط انقلاب بوده و در همه مواردی که عهده دار آن بوده، باعث تحول در این حوزه شده است.

وی با بیان اینکه امروز رئیس جمهور ایران شده است که مقام معظم رهبری نگران آن نیستند، افزود: امروز باید دست به دست هم دهیم و به دولت کمک کنیم.

امام جمعه اصفهان گفت: قطعا راه خدا و مقابله با دشمن جهانی سخت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید