منطقه مرکزی رتبه دوم رفع موانع تولید در کشور/ 12 هزار و 500 شغل در 7 ماهه امسال در منطقه ایجاد شد.


زمان: 12:36 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915075

این را معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی اعلام کرد

میرزهانی گفت: برای دستیابی به رشد 7.2 دهم درصدی در 7 ماهه نخست سال بیش از 12 هزار و 500 شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن میرزاخانی معاون مرکزی هماهنگی امور اقتصادی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی بیان کرد: امسال هدف دولت 8 درصد رشد اقتصادی کشور است و این رقم برای استان های مختلف متفاوت است که در استان مرکزی 7.20 درصد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: خوشبختانه بر اساس گزارش های رسمی تایید شده از سوی نهادهای بین المللی، رشد اقتصادی کشور با نفت و بدون نفت خوب است، اما هنوز تا رسیدن به رشد 8 درصدی فاصله داریم و امیدواریم تا پایان سال اتفاقات خوبی رخ دهد. “

میرزهانی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی افزایش برنامه ریزی شده و جدی سرمایه گذاری را دنبال می کنیم تا به رشد 7.20 درصدی برسیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: حفظ اشتغال موجود اولویت و خط قرمز ماست، اولاً میزان اشتغال در استان کاهش پیدا نکند و ثانیاً افزایش اشتغال در نظر گرفته شده و این سیاست دنبال می شود. .

وی با بیان اینکه در 7 ماهه نخست سال بیش از 12 هزار و 500 شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شده است، تصریح کرد: هدف گذاری دولت برای استان مرکزی بیش از 23 هزار شغل در سال جاری است و امیدواریم در 5 ماه باقیمانده، نسبت به سایر استان ها اقدام کنیم. به یک میلیون شغلی که دولت وعده تحقق تعهد و سهم استان مرکزی را داده بود.

میرزهانی با تاکید بر اینکه این موضوع از دیگر اولویت های اقتصادی دولت در استان مرکزی است، تصریح کرد: بیش از 3 هزار واحد صنعتی در استان مرکزی داریم که برای حمایت از آنها ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را فعال کرده ایم. و صنعتگر یا سازنده می تواند. باید به دبیرخانه ستاد در سازمان صمت مراجعه کند و درخواست بدهد تا با بررسی ستاد برای تسهیل، موانع برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در بررسی عملکرد استان از سوی وزارت کشور در حوزه رفع موانع تولید، استان مرکزی رتبه دوم کشوری را کسب کرد زیرا توانستیم با برگزاری مستمر جلسات و حضور در شهرستان ها مشکلات صنایع و تولیدکنندگان را در محل بررسی و حل کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید