منظور رهبر معظم انقلاب دلقک آمریکا چه کسی بود؟


ساعت: 20:26
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821890

معظم له دیشب در دیدار رهبر معظم انقلاب با سران و مسئولان نظام به اظهار نظر یکی از مقامات آمریکایی اشاره کردند که گفته بود کریسمس را در تهران جشن می گیرند، اما این مرد کیست؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رهبر معظم انقلاب شب گذشته در دیدار سران و مسئولان نظام فرمودند: اخیراً ظاهراً پارسال یک دلقک آمریکایی گفته است که کریسمس را در تهران جشن می گیرد. آنها می گویند این حرف ها وجود دارد، اما واقعیت با آن چیزی که آنها می خواهند و دنبال می کنند فاصله دارد.

رهبر انقلاب دلقک آمریکا یعنی چه؟

جان بولتون یکی از اعضای کابینه دونالد ترامپ در تیرماه 96 در جمع انبوه تروریست های منافق گفت: مردم ایران چهلمین سالگرد انقلاب خود را جشن نخواهند گرفت و کریسمس 2019 را در تهران جشن خواهیم گرفت.

اما این مرد در 20 بهمن 1397 پس از تماشای حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بلافاصله با پرکردن ویدئویی خشم و کینه خود را از حماسه آفرینی مردم ایران در استکبار پر کرد. و با توهین مجدد به مردم ایران گفت: ایرانی ها سالگرد زیادی برای جشن گرفتن ندارند!

البته بولتون در ویدئوی خود حتی به تهدید مردم ایران اشاره نکرد که فقط گفته ایرانی ها چهلمین سالگرد انقلاب خود را جشن نمی گیرند!

ضدایرانی ترین مقام دولت ترامپ

بولتون یکی از ضد ایرانی ترین اعضای کابینه ضد ایرانی در آمریکا بود. دشمنی او با مردم و نظام ایران حد و مرزی نداشت و هیچ روز و هفته ای نبود که این سیاستمدار و رهبر نظامی 70 ساله آمریکایی موضعی ضدایرانی نداشته باشد. آخرین موضع ضدایرانی بولتون یک روز قبل از برکناری او در روز یکشنبه 8 سپتامبر بود و او در توییتر گفت که سفر رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران به این دلیل است که ایران ممکن است مواد یا فعالیت‌های پنهانی داشته باشد. یک هسته داشته باشید!

پیش از آن بولتون مواضع و اقدامات ضدایرانی متعددی اتخاذ کرده بود. از دعوت به حمله به ایران و توهین صریح به مردم کشورمان تا طلسم کردن قاتلان 17000 ایرانی سرکردگان گروهک تروریستی منافقین.

درخواست بولتون برای حمله به ایران

در مقاله ای در نیویورک تایمز در مارس 2015، در بحبوحه مذاکرات منتهی به شورای امنیت سازمان ملل، بولتون بر لزوم حمله به تاسیسات هسته ای ایران و تغییر دولت تاکید کرد.

پس از توافق با برجام، بولتون بارها از این توافق انتقاد کرد و دولت اوباما را متهم کرد که به تهران امتیازات زیادی در توافق هسته ای داده است.

این مقام صهیونیست به ستیزه جوی بولتون اعتراف کرد

البته دشمنی جان بولتون با ایران تنها به برجام محدود نمی شود. بولتون سالهاست که بر طبل تجاوز علیه ایران می کوبد. این روزنامه صهیونیستی پس از انتصاب بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا به نقل از شائول موفاز وزیر دفاع سابق اسرائیل نوشت: بولتون از سال 2005 تا 2006 تل آویو را تشویق به حمله به ایران کرد.

هافینگتون پست پس از انتصاب بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا نوشت: «مشاور جدید امنیت ملی آمریکا از ایجاد جنگ داخلی در ایران حمایت می کند».

دوشیدن منافقین بولتون

رویکرد حمایتی بولتون از گروهک تروریستی منافقین را نیز در چارچوب مخالفت این مقام آمریکایی با مردم می توان ارزیابی کرد. بولتون سال ها با سران منافقین در ارتباط بوده و سخنگوی برخی از تجمعات این گروهک تروریستی بوده است.

البته نگاه بولتون به گروهک تروریستی منافقین، البته همان نگاه ترامپ به آل سعود است. به معنای «گاو شیرده» است. گروهک تروریستی منافقین در جلسات سالانه خود در پاریس مبالغ هنگفتی را برای استخدام استادان پرداخت می کند. حتی شنیده می شود که سران این گروه تروریستی گاهی تا 80 هزار دلار برای اعلام موضع، البته برای مدت کوتاه (حدود دو دقیقه) از سوی یک چهره سرشناس هزینه می کنند.

در سال های اخیر، جان بولتون، نیوت کینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان، رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و ترکی فیصل، رئیس اسبق دستگاه جاسوسی عربستان در راهپیمایی های منافقانه سخنرانی کرده اند.

پس از انتصاب بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا، یک مقام سابق آمریکایی تایید کرد که جان بولتون برای تغییر رژیم ایران از گروهک منافقین پول دریافت کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید