منچسترسیتی لیورپول را نابود کرد

منچسترسیتی لیورپول را نابود کرد

پس از وقفه ای کوتاه به دلیل برگزاری دیدارهای داخلی، لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) با دیدار سرنوشت ساز منچسترسیتی و لیورپول از سر گرفته شد. این دیدار جذاب که در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برگزار شد در نهایت با برتری 4 برنده آبی پوشان منچسترسیتی مقابل شاگردان یورگن کلوپ همراه شد.

در این دیدار ابتدا لیورپول با گل محمد صلاح در دقیقه 17 میزبان را پیش انداخت اما در ادامه جولیان آلوارز (27)، کوین دی بروین (46)، ایلکای گوندوگان (53) و جک گریلیش (74) دروازه را باز کردند. گواردیولا شکست سنگینی را به لیورپول تحمیل کرد.

پاس گل ریاض محرز برای دی بروین در دقیقه 46 باعث شد تا او رکورد دیدیه دروگبا را پشت سر بگذارد و به برترین پاس گل آفریقایی در لیگ برتر انگلیس تبدیل شود. این هافبک الجزایری تعداد پاس گل های خود در تاریخ این رقابت ها را به عدد 56 رساند.

منچسترسیتی با این برد 64 امتیازی شد و در حالی که جایگاه خود را در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر تثبیت کرد، فاصله خود را با آرسنال صدر به 5 امتیاز کاهش داد تا در کورس قهرمانی باقی بماند. لیورپول با قبول این شکست با 42 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید