من از پیشنهاد جکی چان برای ساخت سینماهای روستایی/فولکلور حمایت کردم


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813939

جکی چان برای سینماهای دولتی در روستاهای چین کمک مالی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش گلوبال تایمز، پیشنهاد جکی چان برای مشاور سیاسی در یک نشست رسمی در حمایت از ساخت سینماهای دولتی در مناطق روستایی چین مورد استقبال قرار گرفت.

دو روز پیش، در نشست سالانه کمیته ملی کنفرانس مشورتی سیاسی خلق چین، این بازیگر گفت که بودجه عمومی و کمک های خیریه باید برای ساخت سینما در مناطق روستایی کنار گذاشته شود تا مردم آن مناطق بتوانند فیلم های بیشتری را تماشا کنند. موضوعات آموزشی و آنچه که روح مدرن چینی را منعکس می کند. خوب، بیشتر بدانید.

چان گفت: روستاییان به سینماها دسترسی ندارند و کمتر از ساکنان شهر می توانند به سینما بروند.

اگرچه برخی استدلال می کنند که نیازی نیست مصرف کنندگان روستایی فیلم ها را به صورت آنلاین از طریق پلتفرم های آنلاین تماشا کنند، پیشنهاد جکی چان مورد حمایت شدید قرار گرفته است.

نمایندگان روستاییان می گویند اکنون که زیرساخت ها از جمله روشنایی و ساخت میدان ها و بزرگراه ها در اکثر مناطق روستایی چین محقق شده است، وقت آن رسیده است که به زیرساخت های فرهنگی و هنری فکر کنیم.

تا سال 2019، بیش از 80000 سینمای بزرگ در چین ساخته شده بود که بیش از 24000 یا 36 درصد آن متعلق به شهرها بود. این در حالی است که در اکثر روستاهای دورافتاده سینما وجود ندارد و بیش از 500 میلیون نفر در این مناطق زندگی می کنند.

تحلیلگران همچنین می گویند ساخت سینما و تئاتر با بودجه عمومی پاسخگوی نیازهای فرهنگی روستاییان است و باری بر دوش اقشار کم درآمد نخواهد بود.

سینماهای روستایی در حال حاضر خراب هستند و اگر سینمای عمومی وجود داشته باشد، بیشتر یا در انبارهای متروکه یا اکران های کوچک با فضای محدود است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید