من از کسی کینه ای ندارم/ما ​​از نظر فوتبال در گروه خاصی هستیم


ساعت: 16:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897469

دیدار رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با کی روش;

جلسه رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال چگونه برگزار شد؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه مهدی محمد نبی نایب رئیس اول فدراسیون و منصور کنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون با کارلوس کی روش دیدار و گفتگو کردند. سرمربی تیم ملی فوتبال، قبل از ناهار امروز در NFC.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال در ابتدای این دیدار گفت: خیلی خوشحالم که من را دعوت کردید. من و آقای تاج سابقه ای در درک ماموریت هایمان از نظر سنی داریم. من برگشتم و پشیمان نیستم و فقط به این دلیل در ایران هستم که می خواهم خاطره خوبی برای مردم به جای بگذارم.

وی در ادامه افزود: چالش را دوست دارم تا زمانی که با موفقیت برای تیم ملی تمام شود. از هیچکس کینه ای ندارم و از مهدی تاج بسیار ممنونم که با او برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران صحبت کردم و پذیرفتم. در واقع رئیس فدراسیون فوتبال با دعوت از من عظمت و خدمت خود را به فوتبال کشورش نشان داد. ما باید دست به دست هم دهیم و کارهای زیادی انجام دهیم. با تمام توان در جام جهانی شرکت کردیم و امیدوارم مثمر ثمر باشیم. با اعتماد رئیس فدراسیون و هیئت رئیسه وظایف من بسیار سنگین تر است. من تجربه کافی دارم و لازم نیست با رسانه ها دعوا کنیم، باید آنقدر خوب کار کنیم که همه از ما محافظت کنند.

کی روش همچنین گفت: در جام جهانی در گروهی هستیم که علاوه بر رسانه های داخلی، بسیاری از رسانه های خارجی نیز به ما توجه دارند. بنابراین نظم و انضباط در این زمینه بسیار مهم است. از نظر فوتبالی در گروه خاصی قرار داریم و از نظر سیاسی اجتماعی هم می دانم که فدراسیون فوتبال از من چه انتظاری دارد. در مورد اینکه گفتند کی روش به فدراسیون فوتبال دستور می دهد باید بگویم که توافقی بین من و رئیس وجود دارد و اینطور نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: پس از صحبت با مسئولان فدراسیون، کل لیگ فوتبال ایران و بازیکنان را مطالعه، مطالعه و رصد کردم، حالا آمده ام همه را از نزدیک ببینم، بازی را نیز با هم مرور خواهیم کرد. روسیه و پس از برنامه ریزی دقیق نظرات او را در مورد راه صعود به جام جهانی قطر خواهم گفت.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در ادامه این دیدار گفت: با تاج و کی روش و بازیکنان تیم ملی و حمایت و تعامل شرایط خوبی را ایجاد خواهیم کرد و همکاری کامل داریم، بنابراین ملی پوشان تیم در وضعیت خوبی قرار دارد.”

در ادامه این جلسه منصور کنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون گفت: تصمیم شجاعانه ای از سوی رئیس فدراسیون گرفته شد و هیئت رئیسه قاطعانه از این تصمیم دفاع کرد. ما موظف به حمایت و حمایت هستیم و هدف ما ایجاد صلح است.

در پایان این دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از انتخابی که انجام دادیم بسیار خوشحالم و امیدوارم دست به دست هم دهیم تا مردم را خوشحال کنیم.ما تجربه جهانی رفتن را داریم. دو بار جام حذفی و این سومین بار است که با کی روش به جام جهانی می رویم. امیدواریم با بهره مندی از تجربه قبلی به نتایج خوبی برسیم. مسیر جام جهانی قطر و پیشرفت آن هدف اصلی فدراسیون فوتبال است. از هیئت مدیره برای حمایت از ما در این تصمیم خوب تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید