من اصلا از نحوه بازی تیمم راضی نیستم / نمی دانم پنالتی گافوری چه شد!

زمان: 20:38
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777904

مهدویکیا می تواند از هر بازیکنی استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من نفهمیدم چه اتفاقی برای پنالتی گافوری افتاد و اگر شما هم متوجه شدید من هم فهمیدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هواداران گفت: ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و بازی خوبی انجام ندادیم. در نیمه دوم اما اوضاع بسیار بهتر شد و ما فرصت گلزنی را ایجاد کردیم. به طور کلی ، اگرچه ما برنده شدیم ، اما از نحوه بازی تیم و بازیکنان راضی نیستم و امیدوارم در آینده بهتر بازی کنیم.
وی درباره علت تکرار جمله وریا گفوری گفت: من نفهمیدم چه اتفاقی افتاده و اگر شما فهمیدید ، من فهمیدم. ترجیح می دهم با کارمند چهارم صحبت نکنم و از او س askال نکنم.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سال که آبی ها چه زمانی به وضعیت ایده آل خود می رسند ، اذعان داشت: ما هر کاری ممکن انجام دهیم. من دیروز هم گفتم تیم ما باید یک نمایش به افتخار نام باشگاه استقلال ارائه دهد تا هواداران راضی باشند. این اتفاق برای بازیکنانی که داریم می افتد. ما امروز اصلا خوب بازی نکردیم ، اما مطمئن باشید در دیدارهای بعدی خیلی بهتر خواهیم بود.
مجیدی در مورد اینکه مهدویکیا گفته سه بازیکن استقلال به اردوی تیم امید دعوت خواهند شد ، گفت: آقای مهدی می تواند از هر بازیکنی که نیاز دارد استفاده کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید