من اصلا با استقلال مذاکره نکرده ام. از قبل می خواستم با پرسپولیس قرارداد ببندم!/ به آرزویم رسیدم


ساعت: 18:35
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878502

بازیکن جدید پرسپولیس گفت: به آرزوی خود رسیدم و با تیم بزرگ پرسپولیس قرارداد بستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید صادقی خرید جدید سرخ پوشان پس از عقد قرارداد با پرسپولیس گفت: امروز بالاخره قراردادم با پرسپولیس نهایی شد و از این بابت بسیار خوشحالم. خدا را شکر امروز به آرزوی خود رسیدم و موفق شدم با تیم بزرگ پرسپولیس قرارداد ببندم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش با پرسپولیس یک ساله است، پاسخ داد: خیر، قرارداد من با پرسپولیس دو ساله است.

بازیکن پرسپولیس درباره نحوه فعالیت مجددش زیر نظر یحیی گل محمدی توضیح داد: می دانید من نزدیک به 4 سال شاگرد گل محمدی بودم و او را کاملا می شناختم. با این شناخت کامل، پرسپولیس را انتخاب کردم. من هم علاقه زیادی به این تیم داشتم و الان اینجا هستم.

صادقی درباره شماره پیراهنش در پرسپولیس گفت: گل محمدی شماره پیراهن را انتخاب کرد و من فعلا شماره پیراهن را انتخاب نکرده ام.

او درباره اینکه شنیده ام قرارداد سال دومش مشروط است و اگر پیشنهاد اروپایی داشته باشد می تواند از پرسپولیس جدا شود، پاسخ داد: نه این درست نیست.

هافبک جدید پرسپولیس درباره مسائل مطرح شده در مذاکراتش با استقلال گفت: اصلا اینطور نبود. بعد از مسابقات لیگ باید با پرسپولیس قرارداد می بستم که خوشبختانه به تیم ملی دعوت شدم و بعد نتوانستم به باشگاه بیایم. بعد پدربزرگم فوت کرد و اتفاق بدی برایم افتاد اما از قبل تصمیم گرفته بودم با پرسپولیس قرارداد ببندم.

صادقی درباره جاه طلبی هایش در باشگاه و رقابت با دیگر هافبک های پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و رقبای بزرگ تری دارد اما تمام تلاشم را می کنم تا جایم را بگیرم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید