من باغبان درختان ورزشی هستم و باید از آنها مراقبت کنم.

ساعت: 16:39
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778944

وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانی ممکن است یکبار باشد اما وظیفه ما مراقبت از قهرمانان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حمید سجاجی طی جشن در شهرداری تهران ، برنده مدال کشتی ایران در جام جهانی نروژ گفت: بسیار خوشحالم که در محفل نزدیک عزیزانم هستم. من خاطرات زیادی از شهری که این مراسم در آن برگزار شد دارم. مهم نیست که چند بار در چنین مراسمی شرکت می کنیم ، هنوز کم است. قهرمانی ممکن است یک بار باشد ، اما کار ما مراقبت از قهرمانان است. همه ما یک درخت هستیم که میوه های آن مدال است.

او گفت: من باغبان این درخت هستم و باید از آن مراقبت کنم. افراد زیادی به تنه این درخت برخورد کردند ، با آن عکس گرفتند و رفتند. »آیا می دانید چرا رئیس جمهور دیروز (یکشنبه) با روسای فدراسیون ها دیدار کرد؟ به او گفتم دوست دارم رو در رو با آنها ملاقات کنم. من یک سال دیگر از همین روسای فدراسیون مدال می خواهم. رئیس جمهور همچنین جلسه را از نزدیک ترتیب داد و با آنها نشست.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در مورد ورزش های شهرداری باید بگویم که در بسیاری از نقاط جهان حضور داشته ام و ذکر شده که شهرداران برنده مسابقات مختلف هستند. ما می خواهیم شهرداران شهرهای مختلف رقابت کنند. هنگامی که سیامند رحمان در سال 2010 مدال بازی های پارالمپیک را به دست آورد، شهردار گوانگژو مجبور شد این مدال را ارائه دهد. این نشان دهنده موقعیت شهرداران در جهان است.

وی با اشاره به اینکه می خواهد ورزشگاه آزادی در این مدت تبدیل به پارک ورزشی شود ، گفت: باید به وضعیت پرسپولیس و استقلال هم اشاره کنم. زاکانی (شهردار تهران) چندین بار به من گفته است که آماده کمک به این دو تیم است و به زودی در این باره صحبت خواهیم کرد. من اعدادی را از مجموعه های ورزشی خصوصی می دانم که نباید بگویم. من به همکارانم سرزنش کردم که مجتمع دولتی را به بخش خصوصی اجاره داده اند تا جایی برای افراد خاص ایجاد شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: باید برای موفقیت این اقوام در بازی های آسیایی و المپیک پاریس تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید