من به اشتباهات شخصی در فوتبال اعتقادی ندارم


ساعت: 20:24
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812175

سرمربیان تراکتورسازی و سپاهان در نشست خبری پایان دیدار هفته بیستم که با تساوی به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد نصرتی راننده تراکتورسازی در ابتدا گفت: ابتدا به کادر فنی قبلی خسته نباشید می گویم. من هم به سلامتی خودم تبریک می گویم. امیدوارم روزهای خوبی برای تراکتور داشته باشیم و باعث افتخار آذربایجانی ها باشیم.

وی ادامه داد: بازی قبلی را از نزدیک دیدم. نه تنها بازی قبلی، بلکه بازی های دیگر نیز. شناخت نسبی از نکات فنی تیم داشتم. چیزی که باعث شد بازیکنان احساس بهتری داشته باشند این بود که سعی کردیم چندین جلسه برای بازیکنان برگزار کنیم تا مسئولیت و تمرکز بازیکنان بیشتر شود. ضمن اینکه اعتماد به نفس تیم را افزایش دادیم. با احترام به تیم خوب سپاهان که از نظر من با ارزش ترین تیم لیگ است، شایسته برد بودیم و توانستیم گل های سوم و چهارم را به ثمر برسانیم.

نصرتی گفت: ما سعی کردیم سیستم خود را تغییر دهیم. متاسفانه هر سه شیفت اجباری بود و تیم ما تا پایان بازی تعطیل بود. در مجموع بازیکنان خیلی خوب کار کردند. همه بازیکنان خیلی خوب بودند اما به نظر من محمد گادری با توجه به سنش عالی بود. ما از عملکرد کل تیم راضی هستیم. 2 گلی که زدیم تصادفی بود و طبق برنامه گل نزدیم. ما می توانیم 3 امتیاز را بگیریم و جایگاه شما را در جدول بهتر کنیم. باز هم به بازیکنان تبریک می گویم و به آینده امیدواریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: اگر اشتباه نکنم سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد. آنها بسیار مهربان هستند. نسبت به گذشته تغییر سیستم دادیم و به اصطلاح با ترکیب 5-5 بازی کردیم. دستمان بسته بود و باید با این سیستم بازی می کردیم. جابجایی هایی هم داشتیم که اجباری بود و در 10 سالگی گل اول را زدیم. دقیقا از همان منطقه گل زدیم. ساغلام مربی خوبی است و شرایط خوبی را برای این تیم در جام باشگاه های آسیا ایجاد کرد. شاید باورتان نشود چند وقت است که نخوابیده ام و می خواستم برای انجام مسئولیتم در تیم خود و سپاهان کار کنم.

وی در خصوص بازیکنان جدید تراکتورسازی گفت: غیبت آنها قطعا به دلایل فنی است. وحید فاضلی نبود و برایش آرزوی موفقیت دارم چون خیلی کمک کرد. تصمیم گرفتیم از این بازیکنان استفاده نکنیم چون هنوز با تیم هماهنگ نشده اند و زیاد بازی نکرده اند. بلبلی و آقاجانپور بازیکنان خوبی هستند اما نظر شخصی من این بود که آنها در لیست نباشند. شاید نظر سلامتی من متفاوت باشد. وقتی دیدند در لیست نیستند خیلی خوب رفتار کردند و اعتراضی نکردند چون موفقیت تیم برایشان مهم بود.

نویدکیا: من به اشتباهات شخصی در فوتبال اعتقادی ندارم

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در ابتدا گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم باید بگویم که در نیمه اول 5-6 مورد خوب داشتیم و تراکتور فقط فرصتش را به گل تبدیل کرد. موقعیت های خوبی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند. حتی توپ را هم زدیم. بعد از زدن گل دوم یک بازی معمولی انجام دادیم. اما خوشحالم که در شرایط سختی که در چند روز اخیر داشتیم، بازیکنان خیلی خوب برگشته اند.

وی افزود: بعد از تساوی در آخرین لحظات موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. تراکتورسازی هم شانس زیادی برای پیروزی در این دیدار داشت. برای ما سخت بود. امیدوار بودیم به نتیجه کامل برسیم. نیمه دوم بازی بسیار جذاب بود و حیف که تماشاگران در ورزشگاه حضور ندارند. امیدوارم تراکتور جلو بیاید و از این شرایط خارج شود و برای ما هم همین آرزو را دارم.

نویدکی درباره اشتباهات خط دفاعی تیمش گفت: من در فوتبال به اشتباهات شخصی اعتقادی ندارم. من فکر می کنم کل تیم مقصر هستند. اشتباهات فردی در فوتبال درست نیست و بازیکنان باید تلاش کنند کار خود را به درستی انجام دهند. یک ضربه ایستگاهی گرفتیم که قابل اجرا نبود. یک موقعیت عادی به حریف دادیم و بازیکن ما لیز خورد و گناهی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مذاکراتی برای ادامه همکاری با این تیم انجام شده است. من به صورت شفاهی و کتبی استعفای خود را اعلام کردم اما باشگاه قبول نکرد. گفتگوهایی وجود دارد که درون خانواده است. سعی می کنیم اتفاق بدی برای سپاهان نیفتد. فدراسیون و سازمان لیگ باید تکلیف تیم های حاضر در جام باشگاه های آسیا را مشخص کند. اگر این اتفاق بیفتد بهتر می توانیم برای عملکرد خوب در جام باشگاه های آسیا برنامه ریزی کنیم و روی این رقابت ها تمرکز کنیم.

اشاره ظاهری تغییرات دو تیم در این دیدار: چند روزی بود که در تمرین نبودم. موضوع این است که من یک سال و نیم با تیم کار کردم و امروز بازیکنان باید همان کارهای قبلی را انجام می دادند. نیمه اول بازی عادی پیش رفت و در نیمه دوم تراکتورسازی سعی کرد موقعیت های بهتری برای خود ایجاد کند. تا چند روز دیگر نمی توان تغییر بزرگی در تیم ایجاد کرد. تراکتوری ها سعی کردند در هجومی بهتر از گذشته بازی کنند. چند نفر از بازیکنان آنها ترانسفر شدند و انگیزه آنها بیشتر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید