من به بازیکنانم افتخار می کنم. بازنده بزرگی بودیم/ هدف ما خروج از این گروه است

ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802804

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم. ما یک بازنده بزرگ بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در نشست خبری پس از بازی مقابل چین در ابتدای صحبت های خود گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم چون تلاش می کند. آنها تا دقیقه 90. “علیرغم اینکه بازی را باختیم، بازیکنان ایران تمام تلاش خود را کردند. ما یک بازنده بزرگ بودیم. در فوتبال طبیعی است، حتی در جام جهانی گذشته برخی از تیم ها 7 گل به ثمر رساندند و این باخت انجام نشد. از ارزش های تیم ملی فوتبال ایران کم کنید اولین بازی تیم ملی بانوان ایران مقابل یک تیم بزرگ و قطعا درس بزرگی از این بازی خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی بانوان در ادامه با توجه به ریکاوری روحی و احتمال صعود به دور بعد گفت: بعد از آخرین علامت داور بچه ها را جمع کردم و آنجا این دیدار و نتیجه آن را فراموش کردیم. دو جلسه تمرینی پیش رو داریم که قطعا روحیه تیم ملی ایران را بهتر می کند و به دیدار با چین تایپه هم فکر می کنیم چرا که هدفمان خروج از این گروه است.

ایراندوست ادامه داد: به مرور زمان در جریان بازی، هوا و گرمای هوا منجر به افت کیفیت تیم ما شد و این خستگی و فشار روحی و روانی که به وجود آمد، بچه های تیم من را نگران کرد. آیا می خواستیم، اما در مرحله دوم برای ما سخت شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان گفت: می دانستیم در نیمه دوم شرایط برای تیم ملی سخت می شود و می خواستیم در نیمه دوم دو بازیکن کلیدی خود را بازی دهیم تا فشاری که نگین وارد می کند کم شود. زندی موفق شد عملکرد خوبی داشته باشد.« در ابتدا یکی از اهداف ما حفظ این بازیکن برای بازی سوم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید