من به موفقیت بازی های آسیایی قایقرانی ایمان دارم/ هانگژو اولین فرصت برای نشان دادن توانایی هایمان است


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834882

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: امیدواریم با موفقیت متسابقان در مسابقات مهم پیش رو، همگی از خستگی رهایی یافته و بتوانیم افتخار قایقرانی را جشن بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی ; جلسه هیئت مدیره فدراسیون قایقرانی با حضور رئیس فدراسیون و حضور اعضا به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این نشست با اعلام گزارش مسابقات قهرمانی آسیا گفت: باید قدردان زحمات سال های گذشته عزیزان باشم و مطمئناً در موفقیت آنها شریک خواهم بود. نتایج تایلند حاصل کار گروهی و تلاش جمعی بود که خدا را شکر نتیجه داد. کارشناسان اذعان داشتند که نتایج بسیار ارزشمند است و باید علاوه بر مدال آوری به رکوردها و بهبود زمان کودکان توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: در آب های آرام و همچنین پاراکانو و اسلالوم نتایج خوبی کسب کرده ایم. البته کار ما سخت‌تر شده و علاوه بر اینکه تیم‌های رقیب ما را جدی‌تر می‌گیرند، توقعات در تیم ما نیز افزایش یافته و برای موفقیت باید بیشتر تلاش کنیم.

سهرابیان درباره رویدادهای پیش رو گفت: موفقیت در بازی های آسیایی اولین فرصت ما برای نشان دادن توان قایقرانی ایران است و معتقدم در این رقابت ها قدرتمند به نظر خواهیم رسید. من هر روز تلاش و تمرین تیم را می بینم و امیدوارم قایق در هانگژو افتخارآفرین باشد.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره فعالیت های قایقرانی در هیات مدیره نیز گفت: می دانم که باید به قایقرانی توجه بیشتری شود اما شرایط فعلی این رشته در ایران و گرانی آن باعث شده آنطور که باید به قایقرانی توجه نشود. بودن. در نهایت برای اینکه بالاخره از جایی کار را شروع کنیم، قرار است به زودی نایب رئیس فدراسیون قایقرانی آسیا و یکی از افراد شناخته شده این رشته به ایران بیایند و با او در جنوب دوره مربیگری داشته باشند. . استان ها و کار در لیزر. و از سرگیری خوش بینی.

وی ادامه داد: البته کاپیتان ارشد نیز قول تجهیز امکانات را به ما داد و امیدواریم با این اقدام خون تازه ای به بادبان تزریق کنیم. با تلاش همه عزیزان امیدواریم با موفقیت متسابقان در مسابقات مهم پیش رو خستگی را از تن بیرون کنیم و بتوانیم افتخار قایقرانی را جشن بگیریم.

در این جلسه علیرضا سهرابیان رئیس هیئت مدیره، کتایون اشرف و خسرو ابراهیمی نایب رئیس، غلامرضا امینی عضو هیئت مدیره، ایرج اقلیمی کارشناس، بازرس علی رحمانیون و محمدتقی محمدیان از فدراسیون تابوت حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید