من به همه سبک های فوتبال احترام می گذارم


ساعت: 19:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809280

مربیان دو تیم فوتبال و مس در نشست خبری پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس گفت: شناخت کافی از تیم خوب مس داریم. با این حال با نگاهی به بازی هایی که آنها انجام دادند، توانستیم نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کنیم. آنها تیم خوب و قابل احترامی هستند. مخصوصا در قسمت تهاجمی که خیلی خوب کار کرد. این تیم به خاطر برنامه‌ریزی‌هایی که در سه سال اخیر برای بازی در لیگ برتر داشته و سپس به دلیل ثبات در برنامه‌ریزی، کار و هزینه‌هایی که برای تیمش انجام می‌دهند، مورد احترام است. امیدوارم این روند را ادامه دهند و موفق شوند.
وی ادامه داد: در بحث فنی هم می دانیم که تیم مس وقتی مستقیم بازی می کند، بازیکنان هجومی خطرناک هستند و باید بتوانیم تیم های هجومی آنها را کنترل کنیم و سپس بتوانیم نقاط ضعفی را که از آنها شناسایی کرده ایم شناسایی کنیم. گفت این تیم را بزن.
وی ادامه داد: بازی فردا برای هر دو تیم سخت است و می دانیم در آنجا چه برنامه و چه ایده هایی داریم. قطعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. امیدوارم فردا با تمرکز بالا و عملکرد خوب بتوانیم با دست پر برگردیم.
نکونام در پایان گفت: جای تاسف است که مس رفسنجان با این امکانات و بستری که فراهم کرده اند، ورزشگاه آنها آماده نیست و نمی توانند در شهر خودشان میزبانی کنند، امیدوارم این مشکل به زودی برطرف شود، بنابراین که بتوانند با خیال راحت و بهتر به تیم های دیگر خدمت کنند.

ربیعی: به همه سبک های فوتبال احترام می گذارم

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال رفسنجان در نشست خبری امشب پیش از دیدار با فولاد خوزستان گفت: در خصوص بازی فردا باید بگویم که مقابل تیم خوب و قابل احترام فولاد بازی می کنیم. و ما جایگاه ویژه ای داریم.
وی افزود: فکر می کنم با توجه به وضعیت تیم فولاد در هفته های اخیر و تقویت خوبی که در نیم فصل اتفاق افتاد و سوپرجام را تبریک می گویم، این تیم در شرایط خوبی قرار دارد و تیم ما در شرایط عادی قرار دارد. و این به نفع اوست و او می تواند نوید یک بازی خوب را فردا بدهد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: هر دو تیم شناخت لازم را نسبت به یکدیگر دارند انشاءالله فردا با ارائه برنامه خود می توانیم با دست پر از زمین خارج شویم.
ربیعی افزود: امیدوارم قبل از هر چیز سلامتی و تندرستی برای هر دو تیم و همچنین یک بازی خوب و آسوده برای تماشاگران برای همه تماشاگران برگزار شود.
وی در خصوص مصدومان و مصدومان بازی فردا گفت: بازیکن محروم نداریم اما یکی دو بازیکن مصدوم داریم و مجید علیاری تقریبا دو سه روز دیگر موفق شد به تمرینات برگردد و در صورت نیاز می توانیم استفاده کنیم. آن را در نقطه ای از بازی.”
ربیعی در پاسخ به این سوال که برخی از تیم ها برای ارائه فوتبالی زیبا و راحت می خواستند تنها سه امتیاز کسب کنند اما مس رفسنجان یکی از تیم هایی بود که علاوه بر فوتبال زیبا در اکثر مسابقات موفق به کسب سه امتیاز شد، گفت: گفته ام. بارها اگر عملکرد تیم مس رفسنجان مورد پسند مردم و منتقدان فوتبال بود جای بسی خوشحالی بود اما نوع بازی و سبک بازی هر تیم برای تیم و مربی آن محترم و مهم است. من از این موضوع در فوتبال که هر تیمی برای احترام گذاشتن ارائه می‌کند انتقاد نمی‌کنم، اما هر مربی برنامه و ایده خودش را در مورد آنچه بازی می‌کند دارد و صادق است.
وی افزود: من در موقعیت خوبی برای قضاوت در مورد نحوه انجام کارها نیستم. باید بتوانم کارم و ایده هایم را برای تیمم انجام دهم و فکر می کنم بخشی از کارهایی را که از بازی تیم مس فسنجان داریم انجام می دهیم و ادامه می دهیم. برخی از کاستی‌هایی که در طول بازی داریم، در مواقعی که فرصت داریم، بنابراین اگر بخواهم در مورد سوال شما نکته خاصی بگویم این است که یاد گرفته‌ام به همه سبک‌ها و ایده‌های فوتبال در فوتبال احترام بگذارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید