من به کنفرانس مطبوعاتی هفته آینده نمی آیم

ساعت: 14:54
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778632

سرمربی تیم فوتبال پیکان و هواداران در نشست خبری قبل از هفته دوم مسابقه صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با هواداران گفت: ریکاوری خوبی داشتیم و بازی های حریف را هم آنالیز کردیم و اگر خدا اجازه دهد بازی خوبی می شود. حریف تیم خوبی است. ما همچنین بازیکنان جوانی داریم که قطعاً هفته به هفته پیشرفت می کنند و دغدغه ما شرایط است. در تهران فقط ورزشگاه آزادی چمن استاندارد دارد و بقیه ورزشگاه ها کیفیت خوبی ندارند.

وی گفت: “ما خوشحال نبودیم که این دو بازیکن در این هفته در کنار ما نباشند و ما نمی خواستیم تیم ما در ابتدای قهرمانی و در هفته دوم تغییر کند ، اما امید نیز همین کار را انجام داد.” مهم این است که تلاش کرده ایم در این زمینه با فدراسیون همکاری کنیم. امیدوارم فضای خالی آنها احساس نشود.

وی در خصوص اینکه پیکان در بازی گذشته از نادر محمدی، خارجی خود استفاده نکرد و اینکه آیا به این بازیکن تکیه کرده یا خیر، گفت: ما به تمام بازیکنانی که جذب کرده ایم 100 درصد تکیه می کنیم و ترکیب تیم خود را مشخص می کنیم. طبق هر بازی. “محمدی دیر به تیم ما اضافه شد و سه هفته از تمرین ما گذشته بود که به ما ملحق شد. محمدی بازیکن خوب و بازیکن با کیفیتی است و ما فقط برای پرتاب های اوت به او تکیه نمی کنیم.

وی در خصوص ممنوعیت میزبانی و بازی تیم هواداران در کرج گفت: ما در ورزشگاه خانگی خود نیز در ورزشگاه اجاره ای بازی می کنیم و در اولین دیدارمان بازیکنان برای اولین بار پا به این زمین گذاشتند. این هشداری است برای فوتبال تهران که با وجود تیم های زیادی که تهران دارد هیچ کدام ورزشگاه اختصاصی ندارند و امیدوارم این مشکل حل شود.

* عنایتی: به نشست خبری هفته آینده نمی آیم

رضا عنایتی مربی هواداران در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت: بازی فردا برای ما بسیار حساس است و بعد از بازی که مقابل استقلال انجام دادیم، هرکسی فوتبال تماشا کرد، فوتبال زیبایی دید و از بازی هر دو لذت برد. “تیم. سطح انتظارات از تیم ما افزایش یافته است و اگر خدا بخواهد بازیکنان ما حساسیت بازی فردا را درک خواهند کرد. امیدوارم بازی زیبایی انجام دهیم و در نتیجه گیری موفق باشیم.

عنایتی گفت: ما باید در هفته جاری شرایط خوبی را برای خود در لیگ ایجاد کنیم. با توجه به بازیکنان جوان و باتجربه ای که داریم ، انتظارات از تیم بیشتر است. شاید دوستان رسانه ای به موضوع بازی استقلال ما خیلی توجه کرده باشند، اما من کیفیت بازیکنانمان را می دانم و خدای ناکرده فردا یک بازی خوب و راحت برای تماشاگران ارائه خواهیم کرد، به شرطی که بدانیم چه چیزی است. یک تیم پیکان یک تیم بسیار محترم و قدیمی است و ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی از عدم حضور روزنامه نگاران در نشست خبری امروز گلایه کرد و گفت: “من همیشه به رسانه ها احترام می گذارم زیرا در 23-24 سالی که در فوتبال ایران حضور داشتم نوشتم و دیدم ، اما اگر دوستان ما در رسانه های بازی های ما باید استقلال و پرسپولیس را به خوبی پوشش دهد و گزارشگر زیادی داشته باشد و بقیه بازی ها خیلی مهم نیست، دیگر به نشست خبری نمی آیم و احترام باید متقابل باشد. لیگ برتر سطح اول فوتبال ایران است و باید به همه تیم ها یکسان نگاه کرد نه فقط استقلال و پرسپولیس. من در کنفرانس مطبوعاتی هفته آینده شرکت نمی کنم و دلیلی برای آن دارم زیرا تیم من امروز در کرج تمرین می کند و من به خاطر احترام به رسانه ها از کرج به تهران شتافتم ، اما رسانه ها نیامدند و فقط یکی بود و این جالب نیست و احترام باید متقابل باشد. اگر احترام نگذاریم دیگر به نشست خبری نمی آیم.

عنایتی در مورد محرومیت سه هفته ای میزبانی لیگ برتر گفت: “در آخرین بازی ما در لیگ یک ، ورزشگاه تعلیق شد.” باشگاه ما ورزشگاه اختصاصی ندارد و این ورزشگاه ها را اجاره می کنیم و چند ساعتی از ورزشگاه بازدید می کنیم. در آخرین هفته لیگ اول ، برق ورزشگاه قطع شد و بازی قطع شد. کمیته انضباطی باشگاه ما 300 میلیون تومان جریمه و سه هفته میزبانی مان را ممنوع کرد و ما به آن رای احترام گذاشتیم. همه جوانب را باید در نظر گرفت. به هر حال اگر استادیوم اختصاصی داشتیم می توانستیم به قوانین و کتاب مراجعه کنیم، اما در ورزشگاه در آخرین بازی که می خواستیم به فینال برویم، مدرسه فوتبال همچنان در زمین بود. قطعی برق ورزشگاه هم تقصیر من نیست.

دوستان تصمیم گرفته بودند و انشالله تجدید نظر شود تا بتوانیم بازی های خود را در تهران ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال درباره افزایش انتظارات از تیم گفت: همه تماشاگران ما متخصص هستند و بازی را تحلیل می کنند و نتیجه می دهند و انتظارات تیم ما افزایش یافته است. من علاقه زیادی به بازی هجومی دارم، اصلا دوست ندارم در تیم دفاعی بازی کنم. من کیفیت بازیکنان مان را می دانم و با کمترین قیمت توانستیم تیمی را جمع آوری کنیم که فوتبال می داند و ما تا پایان فصل به همین شکل بازی خواهیم کرد. نتیجه را فدای فوتبال زیبا نمی کنیم، بلکه باید هم نتیجه بگیریم و هم فوتبال زیبایی ارائه دهیم. ان شاء الله در آینده این اتفاق برای ما می افتد.

وی در مورد مصدومیت های تیمش گفت: ما بازیکن مصدوم نداریم و با تمام توان بازی می کنیم.

عنایتی در مورد تغییر داور گفت: در آخرین لحظه شنیدم که داور به کرونا مشکوک است و یک داور باتجربه و کاربردی جایگزین او شده است و مطمئن هستم شرایط داوری ما نسبت به فصول گذشته بهتر خواهد بود. به “داوران باید با تمام وجود قضاوت کنند و حق هیچ تیمی ضایع نشود، امیدوارم کمک داور ویدئویی هر چه زودتر به فوتبال ما بیاید و مشکلات کمتر شود.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید