من تحت تاثیر فضای مجازی بودم


ساعت: 18:57
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914592

«مجید رهنورد» در جلسه دادگاه گفت: اشتباه کردم، قبول دارم که اشتباه کردم و احساس نفرت عمومی نسبت به کارم را درک می کنم. افکار و باورهای من اشتباه بود. من خودم را قربانی فضای مجازی می دانم. بذر نفرت در دلم کاشته شد و برادرکشی کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «مجید رهنورد» در جلسه دادگاه گفت: اشتباه کردم، قبول دارم که اشتباه کردم و احساس نفرت عمومی نسبت به کارم را درک می کنم. افکار و باورهای من اشتباه بود. من خودم را قربانی فضای مجازی می دانم. بذر نفرت در دلم کاشته شد و برادرکشی کردم.

و افزود: فکر می کردم این افراد دشمن من هستند، چاقو را در دستم پنهان کرده بودم و نفهمیدم چه شد. من تحت تاثیر فضای مجازی بودم و آن روز با چاقو به هرکسی که در حال دویدن بودم حمله کردم. می خواستم به ترکیه فرار کنم.

راهنما ادامه داد: افراد دیگری هم هستند که ممکن است افکار اشتباه من را داشته باشند، باید با آنها تماس بگیرید. از همسالانم می خواهم که هر چه می شنوند باور نکنند. آزادی و جوانی ام را هدر دادم. خانواده های زیادی را داغدار کرده ام و اکنون منتظر مجازات هر چه زودتر هستم.

لازم به ذکر است، مجید رهنورد روز پنجشنبه پنجم آبان ماه سال جاری دو شهید بسیجی به نام های «دانیال رضازاده» و «حسین زینل زاده» را در شهر مشهد با سلاح سرد به شهادت رساند و ۴ تن دیگر را مجروح و سپس متواری شد. هفتم آبان ماه در حالی که متهم از شهر مشهد متواری شده بود به همراه سه تبعه خارجی در استان سمنان دستگیر شد.

12 آذرماه و یک هفته پس از جنایت، درودی رضوی، دادستان مرکز استان خراسان، کیفرخواست مجید رهنورد، متهم این پرونده را به اتهام محارب و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب مشهد اعلام کرد.

امروز سه شنبه 17 آذرماه پس از 5 روز از تشکیل کیفرخواست، اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهم تشکیل شد که امروز پس از گذشت 10 روز از دستگیری متهم تشکیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید