من در جریان اهدای سانتافه به ملی گرایان نیستم/ موسوی قانوناً عضو هیئت مدیره است


ساعت: 20:55
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909583

شاید برخی از طرح پیراهن تیم ملی خوششان نیاید

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: طراحی پیراهن تیم ملی سلیقه ای است و شاید برای خیلی ها جذابیت نداشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوود پرهیشکی سرپرست دبیرکل اتحادیه فوتبال انگلیس در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی گفت: امروز یکی از اتفاقات خوب فوتبال ماست. همه کشورها لباس فرم تعیین کرده اند و امروز از لباس رسمی ما رونمایی می شود.

وی در خصوص انتقاداتی که به طرح پیراهن تیم ملی می شود گفت: طرح پیراهن تیم ملی سلیقه ای است و شاید برای خیلی ها جذاب نباشد اما کارگروهی تشکیل شده و نتیجه لباس امشب ارائه می شود.

وی افزود: تیم ملی با توجه به روحیه و انگیزه شرایط بسیار خوبی دارد و به قطر می رود و امیدواریم با 3 بازی در گروه و مرحله حذفی نتایج خوبی کسب کنیم.

پریسکاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اهدای خودروی سانتافه به تیم ملی گفت: نمی دانم سانتافه را به تیم ملی بدهم، اما جایزه برای تیم ملی در نظر گرفته می شود، به یک ملت شادی می دهند. این کشور سعی کرده از تیم ملی حمایت کند تا بهترین حمایت را داشته باشد.

سرپرست دبیرکل اتحادیه فوتبال انگلیس درباره سفر به قطر گفت: جلسات مختلفی با گردشگری داشته ایم و لازم است برخی صبح به قطر بروند و شب برگردند که در اختیار اتحادیه نیست. “

پریژکاری در خصوص وضعیت شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: موسوی از نظر قانونی عضو هیات رئیسه و منتخب مجمع است اما نمی دانم بعد از آن این اتفاق بیفتد یا خیر.

از تصمیم عدم حضور موسوی در هیات مدیره اطلاعی ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید