من در سیاست دروغ نمی گویم آقایان به جای تخریب راه حل بدهید


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890853

حسینی پور گفت: از صبح تا شب بیش از هزاران توهین در فضای مجازی دریافت می کنم و اگر با این تصمیم آقایان از مشکلاتشان خلاص شوند اشکالی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; سید ناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت در شورای اسلامی ظهر امروز پنجشنبه 6 مرداد در همایش یادواره آزادگان گچسارانی گفت: نمی گویم دولت آقای رئیسی از دولت قبل چه گرفت. حرفی را در سینه می گذارم و دهم قول می دهم، در دو هفته تعطیلی مجلس خیلی چیزهاست که باید به مردم بگویم که روی هم انباشته شده و جریان رسانه ای باعث شده است. بسیاری از مشکلات به مردم گفته نمی شود، بنابراین من قطعا آنها را در یک قرار خواهم گفت.

وی افزود: قانون و قانون گذاری موضوعی است که وظیفه طبیعی و قانونی من است، اما در یک سال گذشته ندیده ام و نشنیده ام عزیزی در این حوزه از آنها مطالباتی داشته باشد و همچنین اعتراف می کنم که وزرایی که آمدند و رای آوردند و رفتند در صورتی که امروز شاهد صداهای مختلفی در حوزه اقتصاد هستیم این است که یک سال و نیم از برنامه ششم توسعه می گذرد و برنامه آقا بر اساس سندی است که تمام شد و الان یک نقصی وجود داشت. در پلان چیدمان هفتم

نماینده گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: در برنامه هفتم توسعه که یک برنامه مشکل محور است عقب هستیم و متاسفانه کشور بر اساس برنامه ای که کامل است و باید در حوزه باشد، جلو می رود. قانونگذاری برای مطالبات مردم و آن طرح نیز تعطیل شود.» و سهم ایشان از چشم انداز 20 ساله و لایحه بودجه 1401.

حسینی پور تصریح کرد: پس ببینیم کجاها مشکل داشته ایم و مشکلات را بپذیریم و اگر خادم ملت باشم در نطق مجلس اپوزیسیون نخواهم شد و باید به سخنان رهبری توجه کنیم. انقلاب کنیم و طوری صحبت نکنیم که انگار به وزرا رای داده ایم.

وی افزود: باید در کنار این دولت انقلابی راه خدمت به مردم را هموار کنیم. موضوع بعدی، کمیسیون اصل 90 است که بحث معافیت از اقدامات و روش کار در قوای سه گانه بر اساس اصل 90 قانون اساسی است و من موظفم در این زمینه درست عمل کنم. یک شکایت و روز سه شنبه جلسه کمیسیون اصل 90 با آقای کازی زاده هاشمی تشکیل شد و در همان روز اولیای دم شهدا و خانواده شهدا رفتند و مقابل ساختمان کنسرسیوم «اعتماد مبین» مخابرات تجمع کردند. دوستان درخواست بدهند

نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت: در کشور قوانین زیادی داریم که دست و پای سرمایه گذاران را غل و زنجیر می کند و در برخی جاها مشکل به دلیل خلاء قانونی است که وجود ندارد و چه کسی وجود ندارد. باید این قانون را بداند؟» بنابراین، من متوجه می شوم و باید در بحث قوانین در مجلس ضعف هایی را بپذیریم و باید با مردم صادق باشیم.

حسینی پور همچنین گفت: در مملکتی که کار ما به جایی رسیده که به مادر شهید توهین می کنم، واقعاً باید برویم و فلان جا بمیریم، آقای سلطانی مدیرعامل مخابرات که می گوید یک را اجرا نمی کنم. قانون جامع حمایت از ایثارگران در مخابرات، در این کشور شاهد نهادها و وزارتخانه هایی هستیم که نتایج خوب و بد به بار می آورند، اما دختر شهید در دانشگاه به دلایلی دختر شهید بودنش را از همکلاسی هایش پنهان می کند و این دردناک است. در خودش

وی افزود: اگر بخواهم از خانواده شهدا دلجویی کنم مزار پیچیده ای است و برای حل مشکل مردم و جامعه ایثارگر وارد کمیته اصل 90 می شویم و نباید با هم مقابله کنیم و ما کار را جلو می برد.”

نماینده گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: من آدم درستکاری هستم و در سیاست دروغ گفتن را بلد نیستم و نمی گویم اگر کاری از دستم برنمی آید، می گویم ممکن است و انجام می دهم. اگر نمی توانم کاری انجام دهم، می گویم وجود ندارد. بیا دیگه

حسینی پور تصریح کرد: به نیروی آموزشی شرکت نفت گچساران هم قول می دهم که مشکل شما مشکل من خواهد بود و نمی خواهم از برخی ابزارها به گونه ای استفاده کنم که در حد وظیفه نیست. اما نخواستم 380 را با وزیر نفت در میان بگذارم نیروهای اصلی شرکت نفت گچساران طی گزارشی به مجلس می‌رسند و 58 نماینده امضا می‌کنند که بالاخره این مدل برقرار است و دستور حل مشکل نیروی شرکت نفت گچساران می‌شود. لغو شود.

وی افزود: امروز از مدیرعامل شرکت نفت گچساران نیز می خواهم که برای رفع این مشکلات تلاش کند، بنابراین از ظرفیت من استفاده کنید و نمی گوییم که در گچساران و باشت مدینه فاضله بسازیم، بلکه می گوییم اگر با هم باشیم مشکلات زیادی وجود دارد. حل خواهد شد.»

نماینده مردم قچاران و باشت در مجلس گفت: شهرستان قچاران و باشت انحصاری ترین شهر ایران است و پس از چهار جلسه مجلس در نهایت نماینده این شهرستان به دلایلی رد شد و شهری است که معلوم است. برای تباهی در کشور صبح تا شب بیش از هزاران نفر در فضای مجازی به من توهین می کنند و اگر با توهین، فحش، نشر اکاذیب، تهمت و به حداقل رساندن کار انجام شده در این دولت و افزایش اندک کار قبلی، دیگر هیچ. مشکل وجود دارد

حسینی پور همچنین گفت: من می گویم بیایید از این ظرفیت استفاده کنیم و کمیته هایی ایجاد کنیم، برای من کار پیدا کنیم و از من استفاده کنیم و بدون اینکه بخواهیم شعار بدهیم یا قول غیرممکن بدهیم، با هم این مسیر را ادامه دهیم. این خواسته و دغدغه من است.

گفت: در شهری که از صبح تا شب به جای تخریب و توهین، ندیدم کسی راه حلی بدهد، چه برسد به جای تباهی، راه حل بدهد و کمک کند. اما ما آمادگی ارائه یک ایده سرمایه گذاری و پیگیری آن را نداریم. و توصیه می کند به جای تحقیر و تخریب و توهین برای حل مشکلات مردم و مشکلات موجود دور هم جمع شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید