من فقط 2 هفته تمرین کردم. قاطعانه تر تمرین می کنم


ساعت: 19:49
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854760

کشتی گیران جام جهانی گلمرضا تهتی پس از پایان 5 وزن اول به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کشتی گیران حاضر در دیدارهای پایانی چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهانی، گلمرضا تهتی کشتی گیر تنکابن پس از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران از شرایط این رقابت ها خبر داد.

محمدنژاد جوان: هنوز راه زیادی در پیش است

احمد محمدنژوان; پدیده سبک وزن این دوره از رقابت ها می نویسد: در جام تختی موفق به کسب مدال طلا شدم. با سرلک فینال داشتم و موفق شدم برنده شوم. خدا را شکر توانستم در این فینال برنده شوم. هنوز راه زیادی در پیش دارم و اولین راهی هستم که بتوانم زحمات مربیانی مثل محسن کاوه و فیلابی را بدهم. از پدرم هم ممنونم

وی گفت: سطح مسابقات عالی بود. در دور اول علیرضا گودرزی را شکست دادم و در دور دوم حریفی از ارمنستان که برنز اروپا و امیدهای جوانان جهان را داشت شکست دادم. سپس رضا مومنی که برای حضور در مسابقات آسیایی در این جام موفق شدم در مسابقات کشوری او را شکست دهم. و در فینال با سرلک مسابقه دادم و موفق شدم او را شکست دهم.

فیروزپور: امیرحسین امروز در کنارم بود و کمکم کرد

محمدصادق فیروزپور نیز گفت: سطح جام تختی امسال بسیار بالا بود. 2 سال گذشته امسال نسبتا بالاتر بود و 3 تیم خارجی حضور داشتند. امیرحسین که 14 خرداد در قزاقستان حضور داشت و فینال را با غافلگیری شکست داد، تجربه خوبی برای او بود و امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کند. او امروز در جام تختی نیز حضور داشت و توانست به من مشاوره و راهنمایی کند.

کریمی: از نظر روحی و جسمی آمادگی نداشتم

علیرضا کریمی شاکی وزن 86 کیلوگرم گفت: متاسفانه به دلیل شرایط و مصدومیت شدید نتوانستم تمرکز و تمرین کنم و آمادگی روحی و جسمی نداشتم. در این دوره از مسابقات موفق شدم فقط 2 هفته تمرین عادی داشته باشم و روی تشک کار کنم که تمرینات ذهنی لازم را داشت. خدا را شکر حضورم با شرایط بدنی بد نبود.

وی افزود: سطح مسابقات بد نبود و همه مدعیان به جز آقای یزدانی حضور داشتند. برای رسیدن به اوج تمریناتم با جدیت و قاطعیت بیشتری تلاش خواهم کرد و بقیه این موفقیت را به خداوند متعال می سپاریم. مهمترین هدف من تلاش برای تقابل با دو خدمتگزار تیم ملی خواهد بود.

وازگن: برگزاری مسابقات در ایران عالی بود

وازگن افزود: ممنون که مدالم را به من تبریک گفتید. سطح مسابقات بالا بود و حریفان سختی داشتم و در فینال رقابت خوبی داشتم و توانستم حریفم را شکست دهم. ایران همواره به عنوان یک کانال اصلی در جهان مطرح بوده است. برگزاری مسابقات آنها همیشه عالی بوده است. همیشه با ایران در ارتباط است به جز مسابقات اصلی و سختی که هر سال در آن شرکت می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید