من قراردادم را تمدید کردم چون عاشق پرسپولیس هستم / این تیم راه قهرمانی را می داند

زمان: 21:31
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775359

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود پیشنهادات ، هرگز به جدایی از پرسپولیس فکر نکردم و بسیار خوشحالم که این همکاری تمدید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید مطهری در گفت وگو با رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس با مشکلات و سختی های زیادی روبرو است که نباید تکرار شود اما نمی خواهد در کنار پرسپولیس و عظمت آن باشد. همچنین خوشحالم که با این قرارداد مدت زمان بیشتری به پرسپولیس خدمت می کنم. پرسپولیس با همه مشکلات و کمبودهایی که وجود دارد یکی از باشکوه ترین و باشکوه ترین باشگاه هایی است که می تواند حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس فقط یک تیم فوتبال نیست. این یک فلسفه است. این فرهنگ است. این دنیای متفاوتی است که همه ما با هم ساخته ایم. پرسپولیس حتی برای کسانی که ترسو هستند قدردانی می کنند و امیدوارند هر روز بیشتر و بیشتر ببینند. زیرا به رشد فوتبال ما کمک می کند. البته هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. همه باید با دیدن پرسپولیس و بازی های آن تفاوت را احساس کنند و این برای ما یک ارزش است. لیگ قهرمانان آسیا که فوتبال ایران از آن محروم است ، تنها یکی از اهداف ما است.

سرمربی سرخپوشان درباره تمدید قراردادش افزود: ابتدا باید بگویم که پرسپولیس جاذبه های خاص خود را دارد. زیرا ژن قهرمان درون اوست. این جاذبه بخشی جدایی ناپذیر از شخصیت و روح پرسپولیس است که در طول سالها توسط بازیکنان و مربیانی که جان خود را برای آن بخشیده اند و به ویژه هواداران آن ایجاد شده است. ما با کمک یحیی گل محمدی تیم قدرتمندی ایجاد کرده ایم تا هواداران از تماشای مسابقات او لذت ببرند. باید از گل محمدی تشکر کنم که فضا را برای همکاری باز کرد. او یک مربی خوش اخلاق و آموزش دیده با ظرفیت ذهنی بالا ، هوش و پتانسیل تاکتیکی است و همکاری با او برای من بسیار مهم است.

وی ادامه داد: نیازی به گفتن نیست که من در آن مدت پیشنهاداتی داشتم ، اما حتی به آنها فکر هم نکردم. امیدوارم با تداوم این حمایت هواداران و مدیریت ، جوایز جدیدی به دست آید. البته در اینکه ما رقبای سخت و خوبی داریم شکی نیست اما پرسپولیس راه قهرمانی را می داند. تمدید قرارداد من نیز نشانه عشق و علاقه من به پرسپولیس بود. شاید بتوانم با چهره ای بلندتر به باشگاه دیگری بروم ، اما من اهل پرسپولیس هستم و نمی توانم این عشق بی حد را از دست بدهم.

مطهری گفت: اقدامات اخیر باشگاه برای تمدید قرارداد نیز نشان می دهد که برنامه و هدفی بلند مدت وجود دارد. این رویکردها و اتفاقات مثبت در آستانه بازی با الهلال کمک بزرگی خواهد بود. در عین حال ، می بینیم که باشگاه تمام تلاش خود را برای پرداخت بدهی های معوق اعضای تیم انجام می دهد. پرسپولیس هیچ پشتوانه ای جز خدا و هوادارانش ندارد ، اما ما بسیار امیدواریم که این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد. البته بازیکنان پرسپولیس در زمین نشان دادند که چقدر عشق ، تعهد و حسادت به پرسپولیس ، هواداران و کاری که انجام می دهند دارند.

حمید مطهری در خصوص آخرین شرایط تیم افزود: برگزاری مسابقات رسمی امکان پذیر نبود. با این حال همه تلاش خود را کردند و ما سعی کردیم بخشی از مشکل را با بازی های دوستانه جبران کنیم که با بازی مقابل سپاهان به پایان رسید. البته در آنجا ما با کمبود ملی گرایان روبرو بودیم. با این حال ، کمک خوبی بود و امیدواریم جو سختی که در بازی های دو تیم وجود دارد ، نرم شود. به هر حال پرسپولیس با انگیزه صعود به عربستان می رود. البته این واقعیت که سعودی ها میزبان فینال بازی ها بودند نیز پیام روشنی دارد و ما باید برای رویارویی با هر مشکلی آماده شویم. ما سناریوهای متفاوتی را در نظر می گیریم و برای مقابله با آنها برنامه ریزی می کنیم. پرسپولیس با تکیه بر ژن و فلسفه قهرمانانه خود ، با بیشترین انگیزه و انرژی به ریاض می رود.

دیدگاهتان را بنویسید