من مستمری بگیر نیستم و در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت خواهم کرد


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891955

سرپرست دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: من مستمری بگیر نیستم و حکمی به من ابلاغ نشده است. من در انتخابات خواهم بود و حضور خواهم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع فوق العاده فدراسیون بدمینتون گفت: بخشی از کار احراز صلاحیت نامزدهای این کمیته به پایان رسیده و به برخی از نامزدها اطلاع رسانی شده است. اگر مقداری باقی مانده باشد، امروز به آنها اطلاع داده می شود. تعدادی از متقاضیان واجد شرایط نبودند و به آنها اطلاع رسانی شد.

وی در ادامه گفت: رد صلاحیت نداریم اما صلاحیت یا رد صلاحیت داریم. همه اقوام واجد شرایط هستند. این که آیا آنها برای موقعیتی که برای آن نامزد شده اند واجد شرایط هستند یا خیر توسط یک کمیته تأیید می شود. در مجموع 2 نامزد انصراف داده اند. آرش میراسماعیلی و هاشم اسکندری کنار رفتند و تساوی دیگری نداشتیم.

سعیدی در پاسخ به این سوال که وضعیت بازنشستگی وی تا کجا رسیده است و آیا امکان حضور در انتخابات وجود دارد یا خیر؟ عنوان شد: مستمری بگیر نیستم و حکمی به من ابلاغ نشده است. من در انتخابات خواهم بود و حضور خواهم داشت.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تایید صلاحیت داوطلبان دیر اعلام شد، گفت: امروز رزومه و رزومه داوطلبان برای اعضای مجمع ارسال شد و مشکلی وجود ندارد و رزومه با یک روز تاخیر ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید