من هرگز نمی توانم به استقلال نه بگویم

من هرگز نمی توانم به استقلال نه بگویم

مهدی پاشازاده از استقلال و شرایط این روزهایش می گوید.

شرایط استقلال را چطور می بینید؟

به نظر من استقلال خیلی فرق می کند و باید ثبات بیشتری پیدا کند، اما در مجموع عملکرد خوبی داشت و می تواند در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشد، اما چیزی که من را بیشتر نگران می کند اشتباهات داوری است.

به نظر شما اشتباهات داوری عمدی است؟

من هرگز هیچ داوری را مقصر نمی دانم اما مشخص است که داوران ما این روزها اصلاً تمرکز ندارند و این واقعاً نگران کننده است. فقط 7 هفته از لیگ گذشته و یک فصل اشتباهات داوری وجود دارد. کمیسیون داوری و فدراسیون باید بررسی کنند که چرا اشتباهات داوری زیاد است.

این اشتباهات بیشتر علیه استقلال است؟

در مقابل استقلال اشتباهات زیادی صورت گرفت اما نمی توان گفت این اشتباهات فقط برای استقلال بوده است. برای برخی تیم ها خطاهای داوری بسیار بیشتر و برای برخی دیگر بسیار کمتر است.

ساپینتو توسط کمیته انضباطی 400 میلیون جریمه شد. راست می گفت؟

در واقع ما تا به حال جریمه 400 میلیون تومانی که دیده ایم ندیده ایم، البته به نظر من ساپینتو باید در کنار زمین بیشتر کنترل شود تا تنبیه یا جریمه نشود.

مهدی پاشازاده الان کجاست؟

الان هیچ جا نیستم و فکر می کنم در فوتبال ما رابطه مهمتر از رزومه است.

در فصل قبل برای مدت کوتاهی نایب رئیس استقلال شدی که با رفتن مددی هم مجبور به جدایی شدی. از قبول سمت نایب رئیسی آن زمان باشگاه استقلال پشیمان نیستی؟

اصلا.

اما این مدت کوتاه برای رزومه پاشازاده خوب نبود.

ببینید من آنقدر استقلال را دوست داشتم که هرگز نتوانستم به آن نه بگویم. الان هم اصلا پشیمان نیستم که در این مدت کوتاه قائم مقام استقلال شدم. منظور من تا استقلال است و هیچ وقت نمی توانم به استقلال نه بگویم. استقلال همیشه برای من مثل خانه بوده است و با اینکه فصل گذشته حضورم در این تیم کوتاه بود، اما انگار به عنوان یک بازیکن آماده وارد زمین شدم و بعد از مصدومیت مجبور شدم زمین را ترک کنم.

دیدگاهتان را بنویسید