من و بسیاری از هم تیمی هایم فوتبال را مدیون مهندسی هستیم


ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891950

ماچین سازی دروازه بان همشهری تیم فوتبال معتقد است که خودش و بسیاری از همبازیان جوانش فوتبال را مدیون این تیم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار ، عرفان اکرمی درباره نتایج ضعیف تیم در فصل گذشته و سومین مدیریتی که در این تیم رخ داد، اظهار داشت: فصل گذشته بدترین روزهای فوتبال تبریز در تاریخ فوتبال تبریز و آذربایجان بود که شاهد همه اتفاقات عجیب و غریب و اتفاقات عجیب و غریب مانند عدم پرداخت اتوبوس، کمبود لباس و آب معدنی و غیره در این تیم بودیم.

وی ادامه داد: از اواسط نیم فصل ترکیب تیم تغییر کرد و علی ابراهیمیان و دستیارانش هدایت تیم را بر عهده گرفتند. بعد از حضور ابراهیمیان در تیم، به عنوان تکنیک و سبک بازی، شرایط بهتری داشتیم، اما نبود بازیکن، مصدومیت و محرومیت برخی از بازیکنان باعث تعطیلی کامل کادر فنی شد.

سازی دروازه بان ماشین سازی که به اردوی تیم ملی امید نیز دعوت شده است، گفت: بسته نقل و انتقالات باعث شده بازیکنان بومی و جوان تبریزی خود را به فوتبال ایران معرفی کنند. در این شرایط 6 بازیکن از تیم هم به اردوی امید دعوت شدند و خیلی خوشحالم که در اردوی تیم ملی هم حاضر شدم.

اکرمی در پایان درباره آینده فوتبالی خود خاطرنشان کرد: از 3-4 تیم لیگ یک و دوم پیشنهاد دارم و در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می کنم. من سعی می کنم بهترین انتخاب ها را انجام دهم تا شرایط بازی به من داده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید