مهاجم محبوب نکونام پرسپولیس مقابل فولاد بازی می کند؟

مهاجم محبوب نکونام پرسپولیس مقابل فولاد بازی می کند؟

اما عبدی به دلیل سرماخوردگی شدید و تب و لرز نتوانست در بازی ذوب آخان حضور پیدا کند و چند روزی در تمرین پرسپولیس غایب بود.

اما عبدی پس از کسالت به تمرینات تیمش بازگشته و به نظر می رسد مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان بلافاصله پس از پایان نیم فصل به دنبال جذب مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر است. دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران در حالی آغاز شده که نقل و انتقالات بین دو تیم در زمستان امسال همچنان ادامه دارد.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال خوزستان قصد دارد برای حضور هر چه بهتر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا علاوه بر نیم فصل دوم لیگ برتر تیمش را تقویت کند. او که اصلا از عملکرد چند خرید ابتدای فصل راضی نبود تصمیم گرفت در نقل و انتقالات زمستانی نقاط ضعف این تیم را پوشش دهد. کاهش تعداد گل های فولاد پس از ورود نکونام باعث شده تا سرمربی اهوازی به دنبال مهاجم باشد. مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که در نیم فصل اول عملکرد خوبی در پیراهن این تیم نداشت نظر نکونام را برای پیوستن به این تیم جلب کرد. این در حالی است که عبدی با پرسپولیس قرارداد دارد و برای هر انتقالی نیاز به رضایت پرسپولیس دارد.

پیگیری ها نشان می دهد که قرمزها هنوز نامه رسمی مبنی بر انتقال عبدی از تیم دیگری دریافت نکرده اند. در صورت موافقت یحیی گل محمدی مهاجم جوان خود را به صورت قرضی در اختیار تیم دیگری قرار می دهند اما سرمربی پرسپولیس مخالف این جدایی است. یحیی گل محمدی دو بازیکن تیمش (سیامک نعمتی و حامد پاکدل) را در لیست مازاد خود قرارداد اما با جدایی مهدی عبدی مخالفت کرد. شاید یکی از دلایل مقاومت یحیی گل محمدی در برابر رفتن مهدی عبدی، جوانی این بازیکن و عدم تقویت تیم های رقیب بود.

حال سوال مهم این است که آیا یحیی گل محمدی در دیدار حساس این هفته تیم های خوزستان و پرسپولیس از مهدی عبدی در ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد؟ آیا او مهاجم مورد علاقه خود جواد نکونام را حداقل برای دقایقی به زمین خواهد فرستاد؟!

دیدگاهتان را بنویسید