مهدی طارمی در راه انگلیس؟

مهدی طارمی در راه انگلیس؟

پپه کاپیتان تیم فوتبال پورتو یکی از بازیکنان حامی مهدی طارمی مهاجم ایرانی بود. په په در میانه فشار روی مهدی طارمی در هفته های پایانی فصل برای اجرای پنالتی از طارمی حمایت کرد. حتی زمانی که پورتو در آستانه کسب عنوان قهرمانی بود و طارمی یک پنالتی را از دست داد و عذرخواهی کرد، په په در مصاحبه ای اعلام کرد طارمی نیازی به عذرخواهی ندارد.

حالا که پورتو با درخشش طارمی قهرمان لیگ برتر پرتغال و جام حذفی پرتغال شده است، په په دوباره به تمجید از طارمی پرداخت و به شکلی خاص از او تمجید کرد.

په په که خود از مدافعان سرسخت فوتبال است در گفت و گو با روزنامه داخلی باشگاه پورتو در پاسخ به این سوال که چه چیزی دفاع از مهدی طارمی به عنوان مدافع را سخت می کند؟ او گفت: فقط می توانم بگویم طارمی بازیکن بسیار باهوشی است. با هوش و کیفیتی که این روزها کمتر تهاجمی شده است.

بحث ماندن طارمی در پورتو یا جدایی از این تیم نیز سوژه رسانه های پرتغالی است. پورتو تاکنون حداقل سه بازیکن اصلی خود را در نقل و انتقالات تابستانی از دست داده است و طارمی نیز می تواند اضافه شود. با این حال مبلغ 20 میلیون یورویی که باشگاه پورتو برای رضایت نامه طارمی در نظر گرفته است کمی زیاد به نظر می رسد.

با این حال یکی از صفحات نقل و انتقالات پرتغالی مدعی است طارمی در لیست باشگاه اورتون انگلیس قرار دارد و این مهاجم ایرانی می تواند به تیمی بپیوندد که مالک آن نیز یک ایرانی است.

دیدگاهتان را بنویسید