«مهران» یک مرزبان سرسخت است


ساعت: 12:56
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879951

زهرا هدادادی نوشت: مهران سرزمین 6 هزار گل لاله خون مادر میهن، «مهران» سرزمین عارفان خاندان «عدنان سابوت» است، سرزمینی که بیش از 11 سال پیکر غیور خود را در امانت نگه داشت. سال ها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار زهرا خدادادی، فعال رسانه ای در یادداشتی با عنوان «مهران مرزدار با صلابت» نوشت: 19 تیر برگ زرینی از مقاومت و فداکاری مردمی است که از پیر و جوان در دفاع از میهن و در مقابل میهن به پا خاستند. حمله بی رحمانه و نابرابر رژیم مسلح بعث کوتاه نیامد و امروز این سرزمین سرافراز به پاس استقامت، رشادت، رشادت ها و شهادت فرزندانش در راه اباعبدالله الحسین (ع) دروازه میلیون ها عبادت کننده اباعبدالله الحسین (ع) شده است. عملیات غرور آفرین والفجر 3 و کربلای 1.

«مهران» کاملاً در اختیار دشمن بود و مهریه «فاو» نامیده می شد. دروغ ها را افشا کردند و جنگ روانی و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند.

ولی چی با خودشون بردند؟؟

آیا مردم غیور ایران زمین را مال خود می پنداشتند که در شجاعت و دلاوری کم نظیر بودند؟؟؟

غرق در سراب پیروزی بودند که پیر و خردمند این سرزمین فرزندانش را به باز پس گیری «مهران» عزیز فرا خواند. و چه زود زهر کامشان شد و «کربلا» عید همه آزادگان شد.

مهران، سرزمین 6 هزار لاله خون مادر وطن، «مهران» سرزمین عارفان خاندان «عدنان سابوت»، سرزمینی که بیش از 11 سال پاسدار پیکر غیور خود بود.

سرزمین مجاهدان خستگی ناپذیر ملاچی، بسطامی، جعفری، امید و چناری.

آری «مهران» مرزداری غیور و استواری است که همچون نگینی بر حلقه مرزی می درخشد. بی شک این عزت و افتخار مدیون خونی است که خاکش را کم کم سیراب می کند و چقدر خداوند این عزت را پسندیده و گذرگاه زائران کربلا قرار داده است.

اکنون بیش از 34 سال از پایان جنگ تحمیلی می گذرد و مردم صبور و زحمتکش این دیار همچنان برای مرزبانی خود می جنگند. و امیدواریم مسئولین محترم نیز آثار تلخ روزهای خمپاره و جنگ و بمباران را از چهره این شهر بزدایند و با ثبت روز ملی مهران در تقویم رسمی به مطالبه حقوق مردم این شهر جامه عمل بپوشانند. کشور.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید