مهلت 10 روزه استاندار برای پلمب آبفای نخ برداشتن در شهرستان / درمانگاه شهید مفتک یاسود پلمب می شود؟

ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782964

صبح امروز در جلسه شورای ترافیک بویراحمد محل نصب 92 سیستم نظارت تصویری مطرح شد و خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه برای درمانگاه شهد مفتک یاسوج پارکینگی ایجاد نکند باید پلمب شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهردار یاسوج در جلسه شورای شهر بویراحمد صبح امروز با اشاره به زاگرس با اشاره به اینکه عوامل مختلفی در بحث ترافیک در مرکز استان دست به دست هم می دهند، گفت: در شرایط فعلی امکان تعریض وجود ندارد. معابر یاسوج معابر اصلی شهر شکل گرفته است.

نستان مقدم افزود: در شهر یاسود پارکینگ متناسب با واحدهای تجاری و مسکونی تعبیه نمی شود و این کمبود عمده در گذشته وجود داشته است.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی 5 سال است که در بخشی از شهر یاسوج اقدام به ساخت و ساز می کند اما تنها یک گودال ایجاد و باقی مانده است. از این دفتر استفاده کنید

شهردار پایتخت طبیعی ایران گفت: 83 سیستم نظارت تصویری در شهر یاسوج مستقر است و سرمایه گذار آن مشخص شده است اما در کشور مناقصه برگزار می شود.

وی گفت: 9 دوربین مداربسته و پلاک خوان در شهر یاسوج نصب کرده ایم و پلیس راهور می خواهد مرکز آن را جابجا کند.

شهردار یاسود با اشاره به اینکه در شهر یاسود 3000 تابلو و علائم هشدار دهنده نصب کرده ایم، تصریح کرد: متاسفانه برخی از تابلوها پس از 48 ساعت از جمله در متروی پل سوم نزدیک پل مهریان و ناهمواری ها حذف شده است. استاندارد در آن

مقدم گفت: جرایم سطح تخلفات در شهر یاسوج کجاست، سرمایه گذار ما آمادگی نصب این 83 سامانه را دارد.

وی اذعان داشت: متأسفانه دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات در خیابان های شهر اقدام به منبت کاری می کنند و شهروندان این موضوع را به چشم شهرداری می بینند.در یاسوج آسفالت می کنیم.

هدایت اکبری با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر یاسوج به جلسه شورای شهر دعوت نشدند، گفت: در کجای دنیا دیده اید که وقتی روی محدوده مذکور پارکینگ ساخته می شود جریمه است.

رئیس شورای شهر یاسوژ گفت: اینکه می گویند تابلویی نصب شود که مردم توقف نکنند صحیح نیست. همه چیز را نمی توان به زور جابه جا کرد. ما نماینده مردم هستیم و باید این سوال مطرح شود که چرا نباید اجازه داد زیرزمین درمانگاه ها را به پارکینگ تبدیل کند؟

اکبری گفت: با موافقت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج احداث پارکینگ درمانگاه شهید مفتک در دستور کار قرار گیرد. اگر ساخته نشده است، درمانگاه را ببندید.

20 درصد تصادفات منجر به فوت استان در 15 کیلومتر جاده اتفاق می افتد

هداد داد احمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یاسوج اصفهان نیز در این نشست گفت: 20 درصد فوتی های استان در فاصله 15 کیلومتری اتفاق افتاده است. کمربند باید در هر دو جهت باشد.”

احمدی رئیس راه یاسوج اصفهان گفت: نباید همه جا راننده را مقصر بدانیم. زیرساخت ضعیف است. پیمانکار جاده یاسوج اصفهان تاکنون شش بار تغییر کرده است. هر کدامشان می آیند و چند روزی کار می کنند و می روند».

وی گفت: جاده جدید مهریان یکی دیگر از مشکلات است، چرا سالن های کنار جاده ساخته می شود، چرا مجاز است، دیشب خانواده ای در همان جاده بر اثر تصادف جان باختند، این جلسات باید راه حلی داشته باشد نه اینکه صرفاً راه بیفتد. محل.” فكر كردن به اين خانواده ها صحيح نيست، آنها مال من و شما هستند.

رئیس پلیس راه یاسوج – اصفهان احمدی با اشاره به محور جدید دهدشت – پاتاوه گفت: این مسیر یک محور ترانزیتی است اما متاسفانه مسئولان آمدند و مسیر را باز کردند. این مسیر هنوز تحویل نشده است اما خودروهای شلیک کننده این بار مسیر خود را تغییر داده اند.«آنها گفتند فعلا نباید تردد در این مسیر انجام شود.

هداد احمدی رئیس پلیس راه یاسوج اصفهان گفت: این مسیر همچنان فاقد ایمنی و روشنایی لازم است. هنوز به بهره برداری نرسیده است.»

استاندار بویراحمد نیز گفت: بحث نزدیک مهریان درست است. چند بار بلندش کردیم. این باغ ها برای استراحت هستند. اصلاً اجازه برگزاری عروسی را ندارند. نهادهای مسئول باید وارد شوند. آنها مجاز به برگزاری مراسم نیستند، فقط دنبال کردن آنها سرگرم کننده است.

استاندار بویراحمد گفت: متأسفانه پایه ای گذاشته شده که اصلاً صحت ندارد. مشاهده می شود که مردم در مناطق بسیار نامناسب خانه ساخته اند. هیچ نظارتی وجود ندارد. مشکلات زمانی به وجود می آید که قانون و اصول ساخت و ساز رعایت نشود.

قفل دستگاه ها و دفاتر

مسعودی معاون دادستان مرکز استان نیز در این جلسه گفت: چرا از ابتدا قوانین را رعایت نمی کنیم تا موضوع به دادگاه کشیده شود؟ گاهی در شهر یاسوج گروگان ها را می بینیم. شهرداری یک جاده را آسفالت کرده است، یواش یواش می بینیم همین دستگاه چطور می آید و لیست بدهی را مثلا به شهرداری می دهد، این گروگان ها به درد مردم و شهر می خورند.

وی گفت: تصمیمات شورای ترافیک نیز مورد حمایت ماست. در صورتی که یکی از نهادها به تعهدات خود عمل نکند و این کوتاهی منجر به لطمه به بیت المال و حقوق عمومی مردم شود، حتماً آن را بررسی و برخورد می کنیم. “

مسعودی گفت: در هفته جاری از یکی از مسئولان در این زمینه شکایت کرده ایم و جزئیات آن اعلام می شود.

وی گفت: این جلسات باید در سطح بالایی برگزار شود، احترام به این جلسه مهم است، باید به این جلسات اهمیت داد، اما می بینیم که مثلا مدیرعامل یک شرکت در پایان جلسه وارد می شود. ملاقات. “

مسعودی گفت: ما از مصوبات شورای ترافیک حمایت می کنیم و هر جا کوتاهی باشد حتما شکایت می کنیم و برخورد و اطلاع رسانی می شود.

یاسوج 225 کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده دارد

برها رئیس اداره آبفای استان گفت: در استان با تنش آبی جدی مواجه هستیم. یکی از شهرهای ما که با این مشکل دست و پنجه نرم می کند شهر یاسوج است. به عقب برگردیم، 225 کیلومتر از این شبکه فرسوده شده است، نقطه ای که مخازن ذخیره آب ما با نقطه ای که آبرسانی می کنیم، 20 برابر تفاوت دارد.

استاندار بویراحمد سخنان مدیرعامل آبفا را قطع کرد و گفت: حرف شما را می پذیریم باید این کاوش ها ساماندهی شود ما می دانیم منظور شما چیست اما حفاری باید ساماندهی شود.

شهردار یاسوژ افزود: سرویس دهندگان مجازی نیاز به گرفتن دارند، یک گذر داشتیم که یک سال حک شده و رها شده بود، شروع و پایان پروژه های این سرویس دهندگان مشخص نیست.

وی گفت: در محل کنده کاری از نوار خطر با نام مسئول کنده کاری استفاده کنید. کیفیت عملیات گاهی پایین است، زیرا آسفالت در شرایط بارانی ساخته می شود. انتظار داریم مبلغی در نظر گرفته شود. برای آبفا در توزیع اعتبارات.

فرماندار بویراحمد گفت: تا 10 روز آینده حجاری های سطح شهر باید با نظم و کیفیت دقیق ترمیم شود.

فرماندار گفت: آقای شهردار محاسبات لازم را انجام دهید که چقدر پول نیاز است تا آبفا به حساب شما واریز شود و تاپیک ها به سرعت تعمیر می شود.

وی افزود: هیچ نظارتی بر ساخت و ساز وجود ندارد. در این آبشار بارها برافراشته شده است. حدود 40 باغ داریم که اصلا مجوز فعالیت ندارند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید