مهلت 2 هفته ای استاندار البرز برای راهسازی برای ایمن سازی جاده هشتگرد – ثالگان / 159 میلیارد تن اعتبار برای محرومیت زدایی غرب استان تامین شد.

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793100

علی حدادی گفت: بر اساس دستور استاندار البرز راهداری استان موظف است تا 2 هفته آینده محور هشتگرد – طالهان را ایمن سازی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاستاندار البرز پس از انعکاس تذکر نماینده مجلس به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن جاده هشتگرد – طالقان در شبکه خبری تیتریک، در بازدید از این محور دستور بازگشایی جاده ای و جاده ای را صادر کرد.

علی حدادی درباره جزییات این خبر به تیتریک گفت: مردم از انسداد محور طالقان – هشتگرد ناراضی بودند به همین دلیل مسئولان به جای آن امنیت را در دستور کار قرار دادند. خوشبختانه استاندار با دستور بازگشایی درخواست مردم را اجابت کرد.»

وی با بیان اینکه حضور بزرگراه باید در جاده هشتگرد – طالحان فعال شود، گفت: طبق دستور استاندار البرز باید حداکثر یک هفته و نهایتاً 2 هفته راهداری استان پاسداری شود و تردد به مردم منتقل شود. “آسون بگیر.

رئیس مجمع نمایندگان البرز گفت: 159 میلیارد تن اعتبار محرومیت زدایی برای غرب استان البرز استفاده شده که در چهار قطعه آب، آب روستایی، بهداشت و راه روستایی هزینه می شود. ما پرسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: این وام در کمیسیون تلفیق تصویب و به سازمان مدیریت برنامه و بودجه نیز گزارش شد.

نماینده مردم طالقان، چهارباگ، ساویاب الله و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: روستا باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید