مهمترین رمز تداوم حیات انقلاب اسلامی وحدت است


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890623

سردار غیب پرور گفت: مهمترین رمز تداوم حیات پربرکت انقلاب اسلامی وحدت و یکپارچگی ملت ماست. دشمن به خوبی از این مشکل آگاه است و تمام تلاششان شکستن این مشت محکم و منسجم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سرلشکر غلامحسین غیب پرور جانشین نیروی زمینی ارتش در ستاد مرکزی امام علی (ع) و سرلشکر حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس پیش از ظهر امروز با امام جمعه سنندج دیدار کردند. سنت های استان کردستان تا به امروز با نظام همراه است و این موضوع بسیار قابل توجه و مهمی است.

وی گفت: جامعه مدرسین استان کردستان چه در استان و چه در خارج از کشور تاثیر خاص خود را دارد و همین امر زمینه ساز شد تا امروز به عنوان امام جمعه شهرستان سنندج در خدمت شما باشیم.

سردار غیب پرور در این دیدار ضمن تقدیر از فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: حضور سردار سیدصادق حسینی به عنوان فرمانده سپاه استان یک فرصت و یک برکت است چرا که سردار حسینی یکی از بهترین هاست. نخبه و توانمند و توان سپاه در غرب کشور به ویژه استان کردستان.

جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ستاد مرکزی امام علی(ع) تصریح کرد: هدف سپاه و بسیج کمک به همگرایی و اتحاد است چرا که وحدت بین ملت ایران پاشنه آشیل یک نظام و نظام است. ما با هم اتحاد بیشتری داریم، مثل یک توپ است، ما به شدت در برابر توطئه ها عمل خواهیم کرد.

سردار غیب پرور همچنین گفت: مهمترین راز تداوم حیات پربرکت انقلاب اسلامی با هم بودن و اتحاد ماست که امام بزرگوار (ره) در طول حیات خود و همچنین در وصیت خود و مقام معظم رهبری بر آن تاکید مستمر داشتند. مقام معظم رهبری نیز ادامه دادند: آنها بر همین رویه و سنت هستند و دشمن به خوبی به این مشکل واقف است و تمام تلاشش برای در هم کوبیدن این مشت محکم و پیگیر است.

وی بیان کرد: اگر دشمن در این 43 سال خباثت خود را علیه این انقلاب به هیچ ملت و ملت دیگری وارد می کرد، تحمل نمی کرد، اما مردم کرد با اصالت و نجابت خود با تمام توطئه های ضد انقلاب در این منطقه مقابله کردند. تا امروز پشت سر انقلاب و نظام ایستاده اند.

سردار گیب پرور در ادامه با اشاره به همه مشکلات معیشتی و گرانی گریبانگیر مردم گفت: مردم با وجود همه مشکلات موجود تا آخر عمر پشت سر نظام و انقلاب ایستادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید