مهمترین روز هفته در پرسپولیس؛ آیا بازگشت یحیی امکان پذیر است؟

مهمترین روز هفته در پرسپولیس؛  آیا بازگشت یحیی امکان پذیر است؟

یحیی گل محمدی تاکنون از جمع سرخ پوشان استعفا داده و مطالباتی را از مدیریت مطرح کرده است که در صورت عدم تحقق تا فردا، جدایی سرمربی محبوب هواداران پرسپولیس از این تیم قطعی می شود.

یکی از خواسته های اصلی یحیی گل محمدی پرداخت مطالبات بازیکنان و کارکنان و رساندن آن به 50 درصد است.

پرسپولیسی ها از ابتدای فصل 20 درصد و بعد از حضور درویش 8 درصد دیگر دریافت کردند و حالا گفته می شود در خوش بینانه ترین حالت و به گفته برخی رسانه ها این رقم به 40 درصد هم می رسد. پرداخت 12 درصد دیگر. به نظر می رسد شاید این درصد بتواند تا حد زیادی نظر سرمربی سرخ ها را برای بازگشت راضی کند.

روز گذشته معاون مالی پرسپولیس که در جمع هواداران این باشگاه حضور داشت، در پاسخ به درخواست هواداران مبنی بر پرداخت مطالبات بازیکنان، گفت: باشگاه در تلاش است تا این مبلغ را تامین کند، اما کار می کند، در در این مرحله و پس از تغییرات و توسعه، کار بسیار دشواری شکل گرفته است.

شرط دیگر یحیی فراهم کردن زمین تمرینی جدید برای تیمش بود که گویی باید تمرینات پرسپولیس به زمین نفت تهران منتقل شود و انجام آن شرط راحت تر از دو شرط دیگر سرمربی پرسپولیس بود.

اما سومین خواسته سرمربی پرسپولیس جذب بازیکنان مورد نظرش در نقل و انتقالات زمستانی است. یحیی در لیستی که به درویش داده اسامی 2 مهاجم و 2 هافبک را نوشته و امیدوار است مدیران باشگاه بتوانند بازیکنان مورد نظر او را جذب کنند.

حال باید منتظر ماند و دید در این 24 ساعت حیاتی چه اتفاقات جدیدی در باشگاه پرسپولیس رخ خواهد داد. اگرچه درویش و همکارانش امیدوارند تا فردا اتفاقات خوبی بیفتد و شرایط برای بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات تیمش فراهم شود، اما آنچه هواداران پرسپولیس روز گذشته مقابل باشگاه دیدند نشان می دهد که آنها امید زیادی برای تحقق این خواسته دارند. وعده های مدیرعامل باشگاه جدیدی ندارند و تا 24 ساعت آینده مشخص می شود که حق با کدام طرف بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید