مهم ترین شرط ثبت نام کنندگان داشتن پاسپورت معتبر و تزریق واکسن کرونا است


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890513

در حال حاضر تعداد ثبت نام کنندگان زیارت اربعین در استان زنجان به 20 هزار نفر رسیده است، اما با توجه به محدودیت های سال های اخیر کرونا و با توجه به استقبال و استقبال گسترده مردم حسینی زنجان، پیش بینی می شود که در آینده نزدیک. هفته ها آستانه ارسال آمار نامزدها افزایش می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم احدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: سامانه سماح برای ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین باز است و متقاضیان برای بهره مندی از خدمات بیمه ای و درمانی باید با پرداخت مبلغ 18 هزار تومان ثبت نام خود را در این سامانه تکمیل کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، ثبت نام در سامانه سماح برای رفتن به زیارت اربعین ضروری است و مهم ترین شرط ثبت نام در سامانه سماح، داشتن گذرنامه معتبر (معتبر برای 6 ماه از تاریخ ورود به عراق) و تزریق واکسن کرونا.

مدیرعامل سازمان حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه این سفر برای برخی افراد به دلیل بیماری و شرایط خاص ممنوع است، گفت: جزئیات در سامانه مذکور به نشانی samah.haj.ir درج شده است.

وی گفت: فرآیند ثبت نام از طریق وب سرویس دقیقاً توسط اطلاعات ثبت شده در وزارت بهداشت الزامی است و هر آنچه در داده های آنها ثبت می شود به صورت آنلاین در سامانه سماح اعلام می شود.

احدی با تاکید بر اینکه سازمان حج و زیارت به جز استعلام هیچ نقشی در این واکسن ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد افرادی که برای زیارت اربعین در استان زنجان ثبت نام کرده اند به 20 هزار نفر رسیده است اما به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا. ویروس کرونا در سال های اخیر و با توجه به علاقه و استقبال گسترده مردم حسینی زنجان، پیش بینی می شود در هفته های آینده تعداد متقاضیان افزایش یابد و در آستانه ارسال آمار متقاضیان قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید