موجودی مقوای پرونده های ارجاع شده در دادگستری هرمزگان صفر بود

ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802896

قهرمانی گفت: در کمتر از یک هفته از اجرای دستورالعمل مدیریت ارجاع فوری و اینترنتی پرونده ها در دستگاه قضایی این استان، تعداد مراجعات به قوه قضائیه و شوراهای حل اختلاف صفر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: پرونده های اینترنتی از سوی دادگستری استان هرمزگان صادر شد و بر این اساس قضات ارجاعی ویژه به تمامی مراجع قضایی برای رسیدگی و تصمیم گیری در مورد ارجاع پرونده تعیین شدند. پرونده ها، شکایات و دادخواست ها.

وی افزود: با اجرای این دستورالعمل کلیه توصیه ها به صورت آنلاین و فوری و علاوه بر خودداری از ذخیره توصیه ها برای اولین روز ماه آینده و جداسازی فایل ها در طول ماه در صورت امکان و خارج از ساعات اداری انجام می شود. ریست می شوند که بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت آمار و فناوری اطلاعات استان هرمزگان این هدف در کمتر از یک هفته محقق شده است.

من می گویم؛ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در تاریخ 28 دی ماه 96 از اعمال دستورالعمل مدیریت ارجاع فوری و آنلاین پرونده ها به قوه قضاییه در این حوزه خبر داد و هدف آن جلوگیری از انباشت پرونده ها، تسریع در رسیدگی است. و بهبود کیفیت دادرسی و متقاعدسازی. آرا برای جلب رضایت مشتری و کاهش حجم کار قضات و کارکنان اداری بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید