موجودی کالاهای استراتژیک خوب است / برای از بین بردن کاستی های گذشته زمان بر است

زمان: 13:40
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775828

پرویز آوثتی نماینده مردم کورو و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گزارش وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی ، وضعیت ذخایر استراتژیک کالاها مناسب است و برای رفع نواقص گذشته زمان می برد. به “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرویز آوثتی ، نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با کtردتودی ، با اشاره به اولین دستور کار کمیسیون بررسی منابع دامی از جمله حمل و نقل ، پاکسازی و … گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده ، در در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی نیروهای مسلح ، که در پایان ماه سپتامبر برگزار شد ، پیش بینی هایی برای تأمین نیازهای ارزی در زمینه دام برای دامها تا پایان سپتامبر انجام شد. 1400

وی افزود: بر اساس گزارش وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی وضعیت ذخایر استراتژیک کالاها مناسب است و رفع نواقص گذشته زمان بر خواهد بود.

اوساتی گفت که دومین دستور کار کمیته کشاورزی برنامه تعیین ناظران در بخش کشاورزی است و مطالعات لازم در این زمینه انجام شده است که می تواند وارد بدنه جهاد کشاورزی شود.

اوساتی مطالعه برنج را سومین برنامه کمیته کشاورزی دانست و افزود: طبق قانون ، واردات برنج در زمان کاشت و برداشت ، یعنی. از آگوست تا نوامبر ، ممنوع است و از آنجا که امسال ما با خشکسالی روبرو بودیم حدود 20 در مقایسه با سال گذشته است. “درصد در حال کاهش است. کاهش تولید و افزایش سرانه مصرف باعث افزایش قیمت برنج ایرانی می شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی ، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس افزود: با تزریق ذخایر استراتژیک شرکت دولتی ، قیمت برنج تا حدودی تثبیت شده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید